يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

اظهارات محمد زالی به عنوان عضو هیات مدیره سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران فاقد اعتبار است

  تاريخ:نهم شهريور 1387 ساعت 12:23   |     کد : 6177   |     مشاهده: 1571
به گزارش صنعت نيوز، روابط عمومی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران طی یک اطلاعیه ای اعلام کرد ،اظهارات محمد زالی به عنوان عضو هیات مدیره سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران فاقد اعتبار است و نشان دهنده دیدگاه و موضع رسمی سازمان نیست .

به گزارش صنعت نيوز به نقل از خبر خودرو، روابط عمومی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران طی یک اطلاعیه ای اعلام کرد ،اظهارات محمد زالی به عنوان عضو هیات مدیره سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران فاقد اعتبار است و نشان دهنده دیدگاه و موضع رسمی سازمان نیست .

آقای زالی چهار ماه قبل از عضویت در هیات مدیره سازمان گسترش و نوسازی ایران استعفاء داده و در جلسات هیات مدیره شرکت نکرده است ، بنابراین وی نمی تواند به عنوان عضو هیات مدیره سازمان با رسانه ها مصاحبه نموده و دیدگاه های خود را به عنون دیدگاه سازمان اعلام کند.

لازم به ذکر است که شرکت های ایرانی باید در عرصه رقابت و بازار ، اصول روابط سالم را رعایت نموده و منافع ملی و مصالح کشور را مد نظر داشته باشند و از افتادن در ورطه رقابت ناسالم با یکدیگر پرهیز نمایند ، چرا که در نهایت به اعتبار شرکت های ایرانی دربازار بین المللی لطمه وارد شده و اقتصاد ملی زیان خواهد دید.

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به عنوان سازمانی پیشرو در جهانی سازی صنایع ایران از قراردادهای شرکت های ایرانی با شرکت های خارجی که دارای توجیه اقتصادی بوده و باعث ارتقای نام ایران وجایگاه بین المللی شرکت های ایرانی شود ، حمایت می کند .

 

 

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/6177
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است