يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

آغاز واگذاري 100 هزار دستگاه خودرو پرايد به فرهنگيان با حضور وزيرآموزش وپرورش

  تاريخ:نهم شهريور 1387 ساعت 15:06   |     کد : 6210   |     مشاهده: 1417
به گزارش صنعت نيوز، واگذاري 100 هزار دستگاه خودرو پرايد به فرهنگيان با حضور وزير آموزش و پرورش اغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه خودرو صنعت نيوز، واگذاري 100 هزار دستگاه خودرو پرايد به فرهنگيان با حضور وزير آموزش و پرورش اغاز شد.

در مراسم آغاز واگذاري ليزينگي اين خودروها به فرهنگيان كه در شركت خودروي سازي سايپا برگزارشد، عليرضا علي احمدي گفت : در اين واگذاري ها،‌ فرهنگيان بازنشسته در اولويت قرار دارند و تا پايان سال 45 هزار دستگاه خودرو پرايد به بازنشستگان سال 1386واگذار مي شود.

وي افزود: علت در اولويت قرار گرفتن اين دسته از بازنشستگان،‌ بدهي اموزش و پرورش به آنان است.

عليرضا علي احمدي گفت : هم اكنون در حال نام نويسي از بازنشستگان سال87 هستيم و بعد از پايان يافتن تدريجي واگذاري به بازنشستگان، ‌براي فروش اقساطي خودرو به ساير فرهنگيان و معلمان شاغل و نيز مديران اقدام خواهد ‌شد.

وي همچنين افزود: به همه فرهنگيان شاغل و بازنشستگان ، سهام عدالت داده شده و در برخي از استان ها هم سود اين سهام در حال توزيع است.

وزير اموزش و پرورش گفت : براي تامين مسكن فرهنگيان هم تلاش هاي گسترده اي از طريق طرح مسكن مهر و نيز تعاوني هاي مسكن صورت گرفته است و در برخي شهرها هم در مرحله اماده سازي زمين و تحويل قرار دارد.

وي افزود: براي بيمه از جمله بيمه درماني فرهنگيان تلاش هاي زيادي شده و بيمه معلم نيز در اين چارچوب طراحي شده است.

عليرضا علي احمدي گفت: در 10 سفر استاني دور دوم هيئت دولت، براي اختصاص اعتبار لازم به منظور ايجاد مهمانسراها و خانه معلم هاي جديد اقدام كرديم و قرار شد تعدادي از خانه معلم و مهمانسراهاي موجود و مدارس در مناطقي كه جاذبه گردشگري و زيارتي دارند ، تجهيز شود.

http://www.sanatnews.ir/News/1/6210
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است