يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

بازديد رييس جمهور بوليوي از گروه صنعتي ايران خودرو

  تاريخ:دوازدهم شهريور 1387 ساعت 14:48   |     کد : 6373   |     مشاهده: 557
به گزارش صنعت نیوز، رييس جمهور بوليوي در راس هيات بوليويايي به همراه وزير صنايع و معادن، از گروه صنعتي ايران خودرو بازديد و در جريان فعاليت اين گروه صنعتي قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار صنعت خودرو صنعت نیوز، رييس جمهور بوليوي در راس هيات بوليويايي به همراه وزير صنايع و معادن، از گروه صنعتي ايران خودرو بازديد و در جريان فعاليت اين گروه صنعتي قرار گرفت.   

اوو مورالس، رييس جمهور بوليوي ضمن بازديد از خطوط توليد ايران خودرو، بر توسعه همکاريهاي دو کشور تاکيدکرد و گفت: اين کشور علاقمندي خود را براي همکاري با ايران خودرو در زمينه انتقال تکنولوژي در بخش صنعت خودرو و صنايع وابسته اعلام مي کند.

وي تصريح کرد: اين ديدار، پيوندهاي ديپلماتيک، اقتصادي و سياسي ميان ايران - بوليوي را گسترش خواهد داد.

مورالس افزود: موافقتها و زمينه هاي همکاري مشترک زيادي بين دو کشور وجود دارد و اميدواريم اين روابط بيش از پيش گسترش يابد.

رييس جمهور بوليوي، تکنولوژي و صنعت موجود در ايران خودرو را کم نظير دانست و گفت: با مشاهده اين توانمندي به عظمت ايران در حوزه تکنولوژي و صنعت پي برده ام.

وزير صنايع ومعادن کشورمان نيز اظهار اميدواري کرد: مذاکرات دو کشور به نحوي پيش رود که پايگاهي براي خودروسازان ايراني و توليد خودرو در بوليوي راه اندازي شود.

علي اکبر محرابيان به توانمندي ايران خودرو در زمينه توليد و صادرات خودرو اشاره کرد و افزود: ايران خودرو در حال حاضر توليد خودرو در کشور ونزوئلا در حوزه آمريکاي لاتين را برعهده دارد و از اين شرکت، خودرو وتراکتور به بوليوي صادر مي کند.

گفتني است، در اين بازديد که بيش از 2 ساعت به طول انجاميد از خطوط مختلف توليد و مونتاژ بازديد شد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/6373
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است