شنبه 29 ارديبهشت 1403

سیستم جدید برای کارت اعتباری نابینایان

  تاريخ:سيزدهم شهريور 1387 ساعت 13:03   |     کد : 6435   |     مشاهده: 1621
به گزارش صنعت نيوز، این سیستم که اطلاعات شخصی نابینایان را در خود ذخیره می کند، به آنها امکان می دهد از فروشگاه های خرید کنند.

به گزارش خبرنگار گروه صنايع پيشرفته صنعت نيوز، این سیستم که اطلاعات شخصی نابینایان را در خود ذخیره می کند، به آنها امکان می دهد از فروشگاه های خرید کنند.

شرکت Kyle Lechtenberg از طراحی و تولید ابزار دیجیتالی جدیدی با نامAssistance Card Visual خبر داده که می تواند کمک های فراوانی به نابینایان و کم بینایان کند.این سیستم که اطلاعات شخصی نابینایان را در خود ذخیره می کند، به آنها امکان می دهد از فروشگاه های خرید کنند.

 سیستم جدید Visual Assistance Card روی سیستم های شناسایی کارت های اعتباری نصب می شود به علائمی مجهز شده است که نابینایان می توانند آن را شناسایی کنند.

 علائم روی این سیستم با خط بریل نوشته شده اند و کاربر می تواند با خواندن پیغام های نمایان شده و مشخص کردن اعداد و ارقام، کلیه خریدهای خود را انجام داده و هزینه آن را به صورت الکترونیکی از طریق کلیه کارت های اعتباری پرداخت کند.سیستم Visual Assistance Card بسیار سبک ساخته شده است و به همین خاطر حمل آن به راحتی انجام خواهد شد.

 براساس خبرهای منتشر شده به زودی کلیه فروشگاه های زنجیره ای در آمریکا به سیستم Visual Assistance Card مجهز خواهند شد.

 

   

http://www.sanatnews.ir/News/1/6435
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است