شنبه 29 ارديبهشت 1403

تهديد کارگران فني شرکت بوئينگ امريکا به اعتصاب

  تاريخ:سيزدهم شهريور 1387 ساعت 15:53   |     کد : 6449   |     مشاهده: 1535
به گزارش صنعت نيوز، تهديد به اعتصاب کارگران فني شرکت هواپيما سازي بوئينگ در امريکا در صورت تحقق، ممکن است ساخت و تحويل هواپيماهاي جديد دريملاينر 787 اين شرکت را که قبلاً نيز با تعويق زياد مواجه شده بود، بيش از پيش به تأخير اندازد.

به گزارش خبرنگار گروه صنايع پيشرفته صنعت نيوز،  تهديد به اعتصاب کارگران فني شرکت هواپيما سازي بوئينگ در امريکا در صورت تحقق، ممکن است ساخت و تحويل هواپيماهاي جديد دريملاينر 787 اين شرکت را که قبلاً نيز با تعويق زياد مواجه شده بود، بيش از پيش به تأخير اندازد.

بنا بر اين گزارش اتحاديه کارگران فني شرکت بوئينگ که بزرگترين اتحاديه کارگري در اين شرکت است، داراي بيست و هفت هزار عضو است و اگر اين افراد در رأي گيري امروز، به برگزاري اعتصاب رأي مثبت بدهند، فعاليت هاي توليدي شرکت بوئينگ فلج خواهد شد.

اين شبکه افزود در حالي که شرکت بوئينگ پيشنهاد افزايش يازده درصدي دستمزد ظرف سه سال آتي براي کارکنان و کارگران اين شرکت داده است، اتحاديه کارگران فني شرکت بوئينگ خواهان سيزده درصد افزايش دستمزد و همچنين مستمري بيشتر براي بازنشستگان هستند.

بنا بر اين گزارش در حالي که مذاکرات ميان مقامات شرکت بوئينگ و رهبران اتحاديه کارگري ياد شده به منظور دستيابي به توافق و جلوگيري از اعتصاب کارگران همچنان ادامه دارد، طرفين براي رساندن هرچه سريعتر و کاملتر پيام خود، از اينترنت استفاده کرده اند.

http://www.sanatnews.ir/News/1/6449
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است