شنبه 29 ارديبهشت 1403

گسترش پروازهاي بين المللي شرکتهاي مسافربري هوايي هند

  تاريخ:سيزدهم شهريور 1387 ساعت 16:02   |     کد : 6450   |     مشاهده: 1567
به گزارش صنعت نيوز، شرکت هوايي کينگ فيشر ايرلاينز هند در حالي امروز اولين پرواز بين المللي خود را از بنگلور در هند به لندن در انگليس آغاز مي کند،...

به گزارش خبرنگار گروه صنايع پيشرفته صنعت نيوز، شرکت هوايي کينگ فيشر ايرلاينز هند در حالي امروز اولين پرواز بين المللي خود را از بنگلور در هند به لندن در انگليس آغاز مي کند، که اين شرکت و ديگر شرکت هاي هواپيماي هند از تأثيرات منفي افزايش بهاي سوخت و کاهش شمار مسافران در بازار داخلي هند رنج مي برند.

اين شبکه افزود همچنين شرکت جت ايرويز هند پروازهاي بين المللي خود را با افزودن پرواز ميان بمبئي و دبي که داراي جمعيت زيادي از هندي هاي مهاجر است، گسترش خواهد داد، اما همين شرکت شمار پروازهايش را در داخل هند کمتر مي کند.

 راگو منون، يکي از مديران بلند پايه شرکت هواپيمايي هند موسوم به اير اينديا گفت همه شرکت هاي هواپيمايي هند بايد درک کنند که افزايش ظرفيت حمل مسافر در بازار داخلي هند که اشباع شده است به معني نابود کردن شرکت هاي هوايي ضعيف است، در حالي که مي توان به بازارها و مسيرهاي بين المللي به منظور رقابت با شرکت هاي هواپيمايي خارجي نظر افکند. گزارشگر اين شبکه در خاتمه افزود اين در حالي است که اگر قيمت سوخت جت از بهاي فعلي نيز بيشتر شود، حتي سياست گسترش فعاليت هاي شرکت هاي هوايي هندي به صحنه بين المللي نيز ممکن است سودآور نباشد.

 

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/6450
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است