يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

سایپا 56 درصد سهم بازار خودرو کشور را بر عهده دارد

  تاريخ:سيزدهم شهريور 1387 ساعت 17:07   |     کد : 6459   |     مشاهده: 1595
به گزارش صنعت نيوز، فرزاد نشان مدیر بازاریابی و فروش شرکت سایپا در خصوص این موضوع که چرا عرضه زانتیا به پاییز موکول شد گفت : ما هیچ گونه تعهد زمانی برای تحویل زانتیا ایجاد نکردیم .

 به گزارش صنعت نيوز به نقل از خبرخودرو ، فرزاد نشان مدیر بازاریابی و فروش شرکت سایپا در خصوص این موضوع که چرا عرضه زانتیا به پاییز موکول شد گفت : ما هیچ گونه تعهد زمانی برای تحویل زانتیا ایجاد نکردیم .هم اکنون 70 الی 80 دستگاه خودرو زانتیا بین نمایندگی ها توزیع شده و ما منتظر هستیم که به تولید انبوه برسیم و بعد عرضه کنیم .

 ایشان در مصاحبه با خبرنگار ما در خصوص کاهش قیمت ریو اظهار داشت : کل محصولات سایپا با نزدیک شدن به ماه رمضان در بازار دچار ثبات و بعضی مواقع با کاهش رو برو می شود . ولی محصولات خارج شده از کارخانه سایپا دارای قیمت ثابت است .

وی در خصوص کمبود ریو و پراید در بازار گفت : در حال حاضر در بازار خودرو با کمبود ریو و پراید مواجه نیستیم ولی در گذشته نه چندان دور به علت تقاضـــــــای بالای مردم با کمبود پراید مواجه بوده ایم .

نشان افزود: در حال حاضر هیچ گونه تعهد عقب افتاده ای در قبال تحویل پراید وریو نداریم.

وی در پایان اظهار داشت : امسال محصولات سایپا 56 درصد سهم بازار خودرو را بر عهده داشته که نسبت به سال قبل با افزایش سهم روبرو بوده است .

 

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/6459
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است