يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

تردد خودروهاي با پلاک قديمي و ليزري فقط تا اول مهر

  تاريخ:هفدهم شهريور 1387 ساعت 12:00   |     کد : 6611   |     مشاهده: 1593
به گزارش صنعت نيوز، سرهنگ محمد رضا غلامي افزود: بر اساس اطلاعات مرکز شماره گذاري راهنمايي و رانندگي، حدود يک ميليون و 700 هزار خودرو در کشور وجود دارد که داراي پلاک قديمي و ليزري هستند.

 به گزارش صنعت نيوز به نقل از خبرخودرو ، سرهنگ محمد رضا غلامي افزود: بر اساس اطلاعات مرکز شماره گذاري راهنمايي و رانندگي، حدود يک ميليون و 700 هزار خودرو در کشور وجود دارد که داراي پلاک قديمي و ليزري هستند.

 وي گفت: 400 هزار خودرو از اين تعداد، بالاي مدل 1354و واجد شرايط تعويض پلاک هستند که تاکنون به مراکز تعويض پلاک مراجعه نکرده اند.

 رئيس مرکز شماره گذاري راهنمايي و رانندگي ادامه داد: از يک ميليون و 300 هزار خودروي باقي مانده، بيش از 30 درصد آن ها در سال هاي گذشته بر اثر حوادث و تصادفات از بين رفته اند.

سرهنگ غلامي گفت: 870 هزار خودروي ديگر چون قديمي و شرايط تعويض پلاک را ندارند مي توانند به مراکز تعويض پلاک مراجعه و با تکميل اطلاعات سامانه شماره گذاري، براي دريافت آرم طرح تسجيل و نصب آن در سمت راست شيشه جلو اقدام کنند.

رئيس مرکز شماره گذاري راهنمايي و رانندگي با بيان اين که با دريافت آرم طرح تسجيل، کارت سوخت اين خودروها باطل نخواهد شد؛ از خودروهاي واجد شرايط خواست تا هرچه زودتر در مدت باقي مانده، براي تعويض پلاک خود اقدام کنند.  

http://www.sanatnews.ir/News/1/6611
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است