يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

اعتبار 5/2 ميليارد توماني براي احداث خط دو BRT

  تاريخ:بيست و سوم شهريور 1387 ساعت 12:11   |     کد : 6821   |     مشاهده: 1687
به گزارش صنعت نیوز، سرپرست اداره کل هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک تهران در خصوص خط دو BRT گفت : ...

به گزارش صنعت نیوز به نقل از خبر خودرو، سرپرست اداره کل هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک تهران در خصوص خط دو BRT گفت : مسیر رفت و برگشت خط دو BRT دارای طول 36 کیلومتر می باشد که از میدان آزادی تا ترمینال خاوران امتداد دارد . این مسیر از خیابان های استقلال ، سعیدی ، زرند، قزوین ، هلال احمر ، مولوی ، 17 شهریور جنوبی و خاوران عبور می کند.

آقائی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو اظهار داشت : تاکنون 5/2 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص داده شده است که پيش بيني مي شود تا اتمام کار و نصب تمام تجهیزات بودجه بیشتری مورد نیاز خواهد بود .

وی ویژگی ایستگاه های خط دو BRT را این گونه بر شمرد : این ایستگاه ها بر خلاف ایستگاهای خط يك که دو منظوره بودند و در وسط نصب می شدند فقط مختص به اتوبوس های راست در است. جنس این ایستگاه ها از استیل بوده و کاملاً مسقف بوده و استاندارد ارتفاع در این ایستگاه ها رعایت شده و دارای ارتفاع 35 سانتی متر از سطح زمین می باشند.

آقائی در پایان گفت : استقبال مردمی از احداث این خط بسیار خوب ارزیابی شده و مردم طی تماس های مکرر با سامانه 1888 از معاونت حمل و نقل ترافیک برای احداث این خط قدر دانی کرده اند.

 

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/6821
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است