شنبه 29 ارديبهشت 1403

گلریزان ، برای کمک به خانواده زندانیان

  تاريخ:بيست و پنجم شهريور 1387 ساعت 12:51   |     کد : 6976   |     مشاهده: 1289
به گزارش صنعت نیوز، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دری نجف آبادی دادستان کل کشوردر سخنانی خیرخواهی و مردم دوستی را یکی از خصوصیات بارز ایرانیان برشمرد و گفت:...

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دری نجف آبادی دادستان کل کشوردر سخنانی خیرخواهی و مردم دوستی را یکی از خصوصیات بارز ایرانیان برشمرد و گفت:در کمک کردن به هم نوع ایثارگری و توجه به عمل صالح بدون هیچ چشم داشتی اهمیت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین دری نجف ابادی ادامه داد:محبت به خانواده زندانیان باعث می شود تا از افتادن آنان به ورطه های خطرناک اسیبهای اجتماعی جلوگیری شود.

وی افزود: خداوند انسانها را بالفطره جنایتکار نیافریده بلکه عده ای به دلائل محیطی و خانواده مجرم می شوندو این وظیفه جامعه است که خانواده این افراد را از گرفتار شدن در بلاها نجات دهند.

دادستان کل کشور گفت:‌هم اکنون24 هزار زندانی دیه در زندانها حضور دارند که برای ازادی انان 400 میلیارد تومان پول نیاز است که به عقیده من می توان این مبلغ را به راحتی تهیه و این افراد را آزاد کرد.

وی افزود: حدود یکصد میلیارد تومان هزینه نگهداری و یکصد میلیارد تومان هم هزینه خانواده های این افراد است که می توان با پرداخت 200 میلیارد تومان نصف کل مبلغ دیه زندانیان ،نیمی از زندانیان را آزاد کرد و بقیه را نیز با عندالمطالبه کردن دیه از زندان نجات داد..

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/6976
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است