يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

نصب سیستم ترمز ABS در دنيا اجباري نيست

  تاريخ:بيست و پنجم شهريور 1387 ساعت 13:58   |     کد : 6993   |     مشاهده: 1509
به گزارش صنعت نیوز، دبیر انجمن قطعه سازان در خصوص الزام نصب ترمز ABS بر تمامی خودروها گفت: در دنیاي رقابتی امروز ، این سیستم به عنوان یک آپشن مطرح می باشد تا بهتر بتواند خودروهای تولیدی را به فروش برساند و اجباری در نصب ترمز ABS بر روی خودروها وجود ندارد.

به گزارش صنعت نیوز به نقل از خبر خودرو، دبیر انجمن قطعه سازان در خصوص الزام نصب ترمز ABS بر تمامی خودروها گفت: در دنیاي رقابتی امروز ، این سیستم به عنوان یک آپشن مطرح می باشد تا بهتر بتواند خودروهای تولیدی را به فروش برساند و اجباری در نصب ترمز ABS بر روی خودروها وجود ندارد.

نجفی منش در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود: نصب این سیستم بر روی همه خودروها عملی است در صورتی که یک سری تغییرات در سیستم خودرو داده شود ، مثلاً دسته سیم عوض گردد و در صورتی که اینگونه تغییرات انجام پذیرد ، این کار عملی خواهد بود.

وی اظهار داشت : این سیستم آپشن خوبی است که در ترمز گیری روی سطح لغزنده کمک کننده می باشدو ایمنی خودرو ها را نیز بالا می برد اما نصب آن هزینه بر بوده و باعث افزایش قیمت خودرو خواهد شد.

دبیر انجمن قطعه سازان در پایان در خصوص امکان نصب بر روی تمامی خودرو ها گفت : در صورتی که برنامه ریزی شود و تمهیدات و ابزارهای لازم در نظر گرفته شده و فراهم گردد ، این کار شدنی است و در غیر این صورت نمی توان چشمها را بر هم گذاشت و گفت که خودرو ها باید ABS و یا ایربک داشته باشند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/6993
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است