پنج شنبه 27 ارديبهشت 1403

رشد بیش از 7 درصدی تولید پتروشیمی بندرامام

  تاريخ:بيست و يکم ارديبهشت 1387 ساعت 14:18   |     کد : 70   |     مشاهده: 3871
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل پتروشیمی بندر امام گفت: میزان کل تولیدات شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در سال 1386 به 5 میلیون و 748 هزار تن رسیده است.

به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل پتروشیمی بندر امام گفت: میزان کل تولیدات شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در سال 1386 به 5 میلیون و 748 هزار تن رسیده است.

مهندس عادل نژاد سلیم  افزود: تولیدات این مجتمع 102 درصد برنامه را پوشش داده که نسبت به سال گذشته از افزایش چشمگیر 7 درصدی برخوردار بوده است.

وی تصریح کرد: این میزان تولید نسبت به ظرفیت اسمی به 3/88 درصد برنامه رسیده است که در قیاس با سال 1385  بیش از 6 درصد افزایش را نشان می دهد.

نژاد سلیم اظهار داشت: فرآورده های این مجتمع شامل محدوده وسیعی از محصولات پتروشیمیایی است که سالانه با تولید بیش از 30 نوع فرآورده بر اساس استانداردهای بین المللی و با کیفیت مطلوب به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود.

وی ادامه داد: پتروشیمی بندر امام با تولید فرآورده و محصولات پلیمری سهم بسزایی در تهیه ظروف پلاستیکی، ظروف مخصوص نگهداری مواد شیمیایی، کیسه های پلاستیکی، مواد اولیه کفش سازی، فیلم، نوار موکت، قطعات صنعتی، لوازم و دکوراسیون منازل و ... در کشور دارد.

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام تأمین حداکثر رضایت مشتری، صیانت از کرامت انسانی، توانمندسازی کارکنان، حفظ محیط زیست و صیانت از بهداشت حرفه ای و ایمنی، ارتقای کیفیت محصولات و رسیدن به ظرفیت اسمی را از مهمترین اهداف این شرکت خواند و یادآور شد: با افزایش طرح های تولیدی و برطرف کردن موانع تولید و تحقق اهداف تعیین شده، در آینده ای نزدیک ظرفیت تولیدی این شرکت افزایش خواهد یافت.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/70
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است