شنبه 29 ارديبهشت 1403

کاهش 40 درصدی جرائم اخلاقی در دهه اول ماه رمضان

  تاريخ:بيست و ششم شهريور 1387 ساعت 09:45   |     کد : 7019   |     مشاهده: 1255
به گزارش صنعت نیوز، معاون عملیات نیروی انتظامی با اشاره به اینکه اعتقادات مذهبی مردم مهمترین عامل جلوگیری از جرائم است، گفت:...

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، معاون عملیات نیروی انتظامی با اشاره به اینکه اعتقادات مذهبی مردم مهمترین عامل جلوگیری از جرائم است،گفت: جرائم اخلاقی در دهه اول ماه مبارک رمضان امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته،40 درصد کاهش یافته است. 

سردار اسکندر مؤمنی، با بیان اینکه در این مدت سرقت های مهم 31 درصد و مجموع سرقت ها 25 درصد کاهش یافته است، افزود : جرائم دیگر از قبیل قاچاق سوخت و سلاح نیز بیش از 20 درصد کاهش نشان می دهد.

سردار مؤمنی ادامه داد: نیروی انتظامی با اجرای طرح های انتظامی در هفته اول ماه مبارک رمضان در استان های مختلف به ویژه مناطق شرقی کشور،موفق شد بیش از 24 تن انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ضبط کند که این کشفیات در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 200 درصد افزایش داشت.

معاون عملیات نیروی انتظامی به طرح های انتظامی پلیس در شب های قدر و طرح انتظامی ترافیکی روز جهانی قدس و عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: همزمان با بازگشایی مدارس ضمن کنترل ترافیک با مزاحمان خیابانی وافرادی که به هر نحو موجب سلب آسایش شهروندان و دانش آموزان شوند برابر قانون رفتار خواهد شد.

وی اقدامات پلیس از ابتدای سال را یادآور شد و افزود: از ابتدای امسال تا کنون 85 درصد از سرقت های منزل کشف و بیش از250 تن انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف وضبط شده است.

سردار مؤمنی، متلاشی شدن 741 باند قاچاقچی مواد مخدر،هلاکت 141 نفر از اشرار مسلح و کشف 90 درصد خودروهای مسروقه را از دیگر موفقیت های پلیس در سال 87 برشمرد

http://www.sanatnews.ir/News/1/7019
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است