يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

محدوديت هاي ترافيکي روزهاي پاياني هفته

  تاريخ:بيست و هفتم شهريور 1387 ساعت 09:51   |     کد : 7100   |     مشاهده: 1791
به گزارش صنعت نیوز، پليس راه نيروي انتظامي محدوديت هاي ترافيكي را در محورهاي اصلي كشور اعلام كرد .

به گزارش صنعت نیوز به نقل از خبرخودرو ، پليس راه نيروي انتظامي محدوديت هاي ترافيكي را در محورهاي اصلي كشور اعلام كرد .

تردد موتور سيكلت از پنج شنبه (28 شهريور ) تا پايان جمعه (29 شهريور) در محورهاي كندوان (كرج - چالوس) ، هراز ، فيروزكوه ، قزوين - رشت، ساوه - همدان و محور تهران- سمنان- مشهد و برعكس ممنوع است .

همچنين تردد انواع تريلر وكاميون از محور كرج - چالوس ممنوع است .

پليس راه نيروي انتظامي همچنين اعلام کرد : تردد همه وسايل نقليه از محور کندوان از کرج به سمت چالوس از ساعت 16 تا 22 جمعه ممنوع است و از ساعت 19 تا 22 تردد وسايل نقليه از مرزن آباد به سمت کرج يک طرفه است .

در محور هراز هم تردد همه تريلرها از محور هراز همچنان ممنوع است .

در اين محور از ساعت12 تا ساعت24پنج شنبه (28 شهريور ) و از ساعت 5 تا 24 روز جمعه ( 29 شهريور) تردد همه كاميون ها به استثناي كاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني ممنوع است .

در محور ساوه - همدان تردد تريلرها و كاميون ها به استثناي تريلرها و كاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 15 تا 22 پنج شنبه ( 28 شهريور) و از ساعت 7 تا 22 جمعه (29 شهريور) از ساوه به همدان (از ساوه تا دو راهي قزوين- همدان) و برعكس ممنوع است.

تردد تريلرها به استثناي تريلرهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 7 روز جمعه (28 شهريور) تا ساعت 24 ، از تهران به قائم شهر و برعكس در محور دماوند ممنوع است .

در محور قزوين - رشت و برعکس تردد تريلرها و كاميون ها به استثناي تريلرها و كاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 7 تا 24 جمعه ممنوع است .

مركز كنترل ترافيك پليس راه نيروي انتظامي به صورت شبانه روزي با شماره تلفن 88255555 پاسخگوي وضع راههاي كشور و امداد رساني احتمالي به هموطنان است.

http://www.sanatnews.ir/News/1/7100
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است