يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

مراکز ايساپل از اول مهر راه اندازي مي شود

  تاريخ:بيست و هفتم شهريور 1387 ساعت 13:49   |     کد : 7148   |     مشاهده: 1543
به گزارش صنعت نیوز، محمد رويانيان با اشاره به راه اندازي مراکز ايساپل از اول مهر گفت: اين مراکز با همکاري پليس، ايران خودرو و سايپا راه اندازي خواهد شد و به بررسي حوادث و تجزيه و تحليل آن ها خواهد پرداخت.

به گزارش صنعت نیوز به نقل از خبر خودرو، محمد رويانيان با اشاره به راه اندازي مراکز ايساپل از اول مهر گفت: اين مراکز با همکاري پليس، ايران خودرو و سايپا راه اندازي خواهد شد و به بررسي حوادث و تجزيه و تحليل آن ها خواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مديريت ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت کشور با اشاره اين که در چند سال اخير شرکت هاي سايپا و ايران خودرو بيش از 350 هزار خودرو به ناوگان حمل و نقل عمومي واگذار کردند افزود: يکي از دغدغه هاي دولت توسعه ناوگان حمل و نقل عمومي است و اين که آيا مردم لذت اين خدمات بزرگ را چشيده اند.

رويانيان گفت: در حوزه حمل و نقل عمومي به طور جدي در پي آن هستيم تا از اين ناوگان با تمام ظرفيت استفاده شود.

وي افزود: اولويت هاي مديريت ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت کشور توسعه شبکه راهها، يکپارچه سازي حمل و نقل عمومي، مديريت صحيح عرضه حمل و نقل مبتني بر تقاضا، توسعه شبکه ريلي، توسعه خدمات الکترونيک و آمايش مراکز خدماتي براي کاهش سفرهاي غيرضروري و ارتقاي فرهنگ اجتماعي و توسعه انضباط اجتماعي از طريق آموزش است.

رئيس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: با تشکيل کميته هماهنگي حمل و نقل عمومي و با ارسال نامه اي به شهرداري هاي کلانشهرها 14 سوال به شهرداران ارسال شده است که با دريافت پاسخ آن مي توانيم به بهترين نحو براي حمل و نقل عمومي برنامه ريزي کنيم.

http://www.sanatnews.ir/News/1/7148
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است