يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

نصب تابلوي هاي چند منظوره به منظور اطلاع رساني به مردم

  تاريخ:بيست و هشتم شهريور 1387 ساعت 10:33   |     کد : 7193   |     مشاهده: 1481
به گزارش صنعت نیوز، مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک تهران در خصوص نصب تلویزیون های شهری در تونل توحید گفت : استفاده از تلویزیون های شهری برای اطلاع رسانی به شهروندان سابقه طولانی دارد که در مقاصد مختلفی از جمله مقاصد ترافیکی ، نمایش آلودگی هوا و آلودگی صوتی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

به گزارش صنعت نیوز به نقل از خبرخودرو ، مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک تهران در خصوص نصب تلویزیون های شهری در تونل توحید گفت : استفاده از تلویزیون های شهری برای اطلاع رسانی به شهروندان سابقه طولانی دارد که در مقاصد مختلفی از جمله مقاصد ترافیکی ، نمایش آلودگی هوا و آلودگی صوتی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

مهندس بهروز در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو افزود : اولین تابلوی چند منظوره با ابعادی در حدود 25 متر مربع به صورت Full color در میدان توحید تعبیه شده است که وضعیت ترافیکی خیابان های اطراف میدان توحید، توصیه های مختلف شهرداری و پلیس را به صورت نوشتاری، انیمیشن یا فیلم در اختیار مردم قرار می دهد همچنین با گذشت زمان المان های دیگری مانند وضعیت ترافیکی دیگر نقاط شهر ، مترو ، وضعیت آلودگی هوا و آلودگی صوتی و پیشرفت عملیات عمرانی در دیگر نقاط شهر را به سمع و نظر مردم می رساند.

وي اظهار داشت : 12 دوربین در تونل توحید نصب شده است که اطلاعات مربوط به فعالیت های عمرانی این تونل در نمایشگر توحید به اطلاع مردم و مدیر پروژه می رسد.

مهندس بهروز افزود: هر متر مربع تابلوی شهری بین 2 تا 7 میلیون تومان هزینه در بر دارد که بودجه های مورد نیاز برای نصب این تابلوها بستگی به پارامترهای مختلفی از جمله ابعاد ، شدت نور ، زاویه نور شفافیت ، تک رنگ یا رنگی بودن آن ها دارد که در کل این عوامل خود بر نوع رزولوشن و LED و ابعاد نهایی تابلو تأثیر می گذارد.

مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک تهران در پایان گفت : این تابلوها بهترین شیوه برای نظارت مردم بر وضعیت ترافیکی و انجام عملیات عمرانی شهر می باشد و مقرر شده دومین تابلوی تصویری در تقاطع خیابان نواب و آزادی تعبیه شود.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/7193
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است