يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

ابداع کيسه هواي جديد خودرو توسط شرکت هوندا

  تاريخ:بيست و هشتم شهريور 1387 ساعت 10:52   |     کد : 7204   |     مشاهده: 1461
به گزارش صنعت نیوز ، شرکت خودرو سازي هونداي ژاپن از توليد و عرضه نوع جديد کيسه هوا در خودروهاي توليدي اين شرکت خبر داد که خيلي سريعتر باد مي شود و از هرچه بيشتر از شدت تاثير تصادفات رانندگي بر سرنشينان خودرو مي کاهد .

به گزارش صنعت نیوز به نقل از خبر خودرو، شرکت خودرو سازي هونداي ژاپن از توليد و عرضه نوع جديد کيسه هوا در خودروهاي توليدي اين شرکت خبر داد که خيلي سريعتر باد مي شود و از هرچه بيشتر از شدت تاثير تصادفات رانندگي بر سرنشينان خودرو مي کاهد .

به گزارش خبرخودرو ، شرکت خودروسازي هوندا موتور ژاپن اعلام کرد اين کيسه جديد هوا ؛‌ نخستين کيسه هواي ويژه خودروها در جهان است که در چندين مرحله باد مي شود و از کارايي به مراتب بهتري در کاستن از شدت تصادف برخوردار است .

مقامات شرکت هوندا اعلام کردند کيسه هواي جديد در ان دسته از خودروهاي سواري که ماه نوامبر به بازار ژاپن عرضه خواهد شد ، نصب مي شود و هنوز تصميمي در رابطه با نصب اين وسيله در خودروهاي صادراتي به خارج اتخاذ نشده است با اين همه احتمالا تا اوايل سال اينده کار نصب اين کيسه هوا در خودروهاي صادراتي به اروپا اغاز خواهد شد .

شرکت هوندا اعلام کرد کيسه جديد هواي توليدي اين شرکت در عرض پانزده هزارم ثانيه پر مي شود در حاليکه کيسه هاي کنوني هوا تا سي هزارم ثانيه باد مي شوند .

شرکت هوندا همچنين از ابداع يک سامانه دوربين خودرو خبر داد که نقاط کور ميدان ديد راننده را بر روي صفحه ناوبري خودرو به راننده نشان مي دهد . در اين سامانه دوربينها در مناطق جلويي دو طرف و پشت خودرو کار گذارده مي شوند .

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/7204
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است