پنج شنبه 27 ارديبهشت 1403

آمارگيري از معادن کشور به زودي آغاز مي شود

  تاريخ:بيست و هشتم شهريور 1387 ساعت 12:57   |     کد : 7232   |     مشاهده: 1625
به گزارش صنعت نیوز، معاون امور معادن و صنايع معدني وزارت صنايع و معادن اعلام کرد : به منظور برنامه ريزي هاي آينده براي ارتقاي کمي و کيفي بخش معدن ، آمارگيري از معادن کشور بزودي آغاز مي شود.

به گزارش خبرنگار گروه صنایع صنعت نیوز، معاون امور معادن و صنايع معدني وزارت صنايع و معادن اعلام کرد : به منظور برنامه ريزي هاي آينده براي ارتقاي کمي و کيفي بخش معدن ، آمارگيري از معادن کشور بزودي آغاز مي شود .

محمد مسعود سميعي نژاد گفت : آمارگيري از معادن کشور که بودجه آن تصويب شده است ، با همکاري و حمايت سازمان نظام مهندسي و وزارت صنايع و معادن انجام خواهد شد .

وي افزود : در اين زمينه ، وزارت صنايع و معادن در حال امضاي پروتکلي با سازمان نظام مهندسي معدن است که اکنون در مرحله نهايي تدوين آيين نامه قرار دارد .

سميعي نژاد گفت : در سال گذشته نيز آمارگيري از 140 معدن کشور به طور آزمايشي انجام شد که گزارش هاي آنها آماده شده است و در حال تجزيه و تحليل اطلاعات دريافتي هستيم .

وي همچنين درباره آخرين وضع اصلاح قانون معادن گفت : ويرايش کامل و اصلاحات نهايي قانون معادن انجام شده است و به زودي وزارت صنايع و معادن آن را به هيئت دولت ارائه خواهد داد .

معاون وزير صنايع و معادن مهمترين ويژگي هاي قانون جديد معادن را تسهيل در سرمايه گذاري بخش خصوصي بزرگ در معادن ، شفاف سازي قوانين بخش معدن و اجراي آن در راستاي سياستهاي اصل 44 قانون اساسي برشمرد .

همايش نقش معدن و صنايع معدني در اقتصاد ايران با همکاري خانه معدن ايران و مشارکت وزارت صنايع و معادن و سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران ، 22 مهر امسال در تهران برگزار مي شود .

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/7232
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است