شنبه 29 ارديبهشت 1403

کاهش 40 درصدی جرائم در ماه مبارک رمضان

  تاريخ:سی ام شهريور 1387 ساعت 09:59   |     کد : 7235   |     مشاهده: 1275
به گزارش صنعت نیوز، رئیس پلیس 110 کشور گفت : از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 40 درصد از جرایم در کشورکاهش یافته است .

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، رئیس پلیس 110 کشور گفت : از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 40 درصد از جرایم در کشورکاهش یافته است .

سرتیپ مومنی با بیان اینکه هر ساله در ماه مبارک رمضان شاهد کاهش جرایم هستیم افزود : با توجه به ایجاد فضای معنوی و روحانی در ماه مبارک رمضان و از بین رفتن انگیزه جرم در انسانها امید میرود جرائم کاهش بیشتری داشته باشد .

وی گفت : خوشبختانه در برخی از جرایم از جمله جرایم اخلاقی بیش از 50 درصد ، سرقتها 35 درصد و نزاع و درگیری کاهش قابل توجهی را شاهد بوده ایم.

سرتیپ مومنی ادامه داد : در ماه مبارک رمضان تماسهای مردم در خصوص سرقت ، نزاع و درگیری با پلیس 110 کاهش یافته و بیشتر تماسها برای اخذ مشاوره و راهنمایی از پلیس است .

مومنی گفت : با توجه به فرا رسیدن شبهای قدر ، عید سعید فطر ، روزجهانی قدس و بازگشایی مدارس ، پلیس تمهیدات خاصی را برای ارائه خدمات بهتر به مردم در نظر گرفته است .

رئیس پلیس 110 کشور در پایان گفت : در 5 ماه گذشته امسال ، حدود 15 میلیون تماس با پلیس 110 گرفته شده است از این میزان ،حدود 5 میلیون تماس عملیاتی شده است .

 

   

  

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/7235
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است