يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

درخواست براي اعطاي وام بيست و پنج ميليارد دلاري به صنايع خودروسازي آمريکا

  تاريخ:سی ام شهريور 1387 ساعت 10:59   |     کد : 7257   |     مشاهده: 1453
به گزارش صنعت نیوز، نمايندگان حزب دموکرات آمريکا اعطاي تسيهلات بيست و پنج ميليارد دلاري به صنايع خودروسازي را بررسي مي کنند.

به گزارش صنعت نیوز به نقل از خبر خودرو، نمايندگان حزب دموکرات آمريکا اعطاي تسيهلات بيست و پنج ميليارد دلاري به صنايع خودروسازي را بررسي مي کنند.

به گزارش خبرخودرو ، در پي بروز بحرانهاي مالي در آمريکا ، کنگره تحت حمايت دموکراتها موضوع اعطاي وام بيست و پنج ميليارد دلاري را به سه کارخانه خودروسازي آمريکا بررسي مي کند. سه شرکت توليد اتومبيل در آمريکا با داشتن دهها هزار کارمند دچار رکود توليد و کاهش اعتبار مالي شده اند.

در حاليکه کمتر از هفت هفته ديگر به برگزاري انتخابات رياست جمهوري در آمريکا باقي مانده است جان مک کين نامزد حزب جمهوريخواه براي رهائي از بحران هاي مالي بيش از هر چيز اعطاي کمکها وتسهيلات مالي به کارگران را مورد تاکيد قرار داد.

اين در حالي است که باراک اوباما نامزد حزب دموکرات در انتخابات آمريکا با تاکيد بر تلاش جهت برون رفت از بحرانهاي مالي گفت، رسيدن به موفقيت و پشت سر گذاشتن بحرانهاي مالي تنها در صورتي عملي است که از خود شيوه نويني ارائه دهيم نه اينکه آنچه گذشتگان و ديگران انجام داده اند را تکرار کنيم.

 

 

 

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/7257
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است