يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

تردد 5 درصد از خودروها با پلاک قدیمی

  تاريخ:سی ام شهريور 1387 ساعت 11:33   |     کد : 7267   |     مشاهده: 1569
به گزارش صنعت نیوز، رئيس مرکز شماره گذاري راهنمايي و رانندگي گفت: پنج درصد از خودروهاي موجود در کشور پلاک قديمي را به پلاک جديد کشوري تغيير نداده اند که فقط تا روز دوشنبه اول مهر اجازه تردد در خيابانها و جاده ها را دارند.

به گزارش صنعت نیوز به نقل از خبرخودرو ، رئيس مرکز شماره گذاري راهنمايي و رانندگي گفت : پنج درصد از خودروهاي موجود در کشور پلاک قديمي را به پلاک جديد کشوري تغيير نداده اند که فقط تا روز دوشنبه اول مهر اجازه تردد در خيابانها و جاده ها را دارند .

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، سرهنگ محمد رضا غلامي گفت : سيصد و پنجاه هزار خودرو داراي پلاک قديمي و ليزري که واجد شرايط تعويض پلاک هستند هنوز براي تعويض پلاک مراجعه نکرده اند .

غلامي افزود : اگر مالکان اين خودروها تا پايان شهريور ماه پلاک هاي قديمي خودرو خود را تعويض نکنند برابر ماده 2 ائين نامه راهنمايي و رانندگي ، در صورت تردد اينگونه خودروها ، ماموران پليس آنها را به پارکينگ منتقل خواهند کرد و کارت سوختشان نيز باطل مي شود .

رئيس مرکز شماره گذاري راهنمايي و رانندگي گفت : خودروهايي که جزء خودروهاي فرسوده و واجد شرايط تعويض پلاک نيستند مي توانند با مراجعه به مراکز تعويض پلاک در استانها با تکميل اطلاعات سامانه شماره گذاري ، آرم رايگان طرح تسجيل را دريافت ، تا بتوانند در راهها ترددکنند .

 

 

 

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/7267
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است