شنبه 29 ارديبهشت 1403

ششم مهر آخرين مهلت تحويل دعوتنامه هاي دريافت سهام عدالت

  تاريخ:سی ام شهريور 1387 ساعت 14:05   |     کد : 7298   |     مشاهده: 1193
به گزارش صنعت نیوز، رئيس سازمان امور اقتصادي و دارايي استان تهران و دبير ستاد توزيع سهام عدالت استان تهران گفت: نمايندگان دستگاههاي اجرايي بايد تا 6 مهر مدارک شاغلان و بازنشستگان را به شرکت تعاوني عدالت شهرستاني تحويل دهند .

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز ، رئيس سازمان امور اقتصادي و دارايي استان تهران و دبير ستاد توزيع سهام عدالت استان تهران گفت: نمايندگان دستگاههاي اجرايي بايد تا 6 مهر مدارک شاغلان و بازنشستگان را به شرکت تعاوني عدالت شهرستاني تحويل دهند .

محمد رضا تجلي پور در اين باره افزود : از شاغلان و بازنشستگان وزارتخانه ها ، سازمان ها ، ادارات دولتي ، دانشگاه ها و نيروهاي مسلح ساکن استان تهران دعوت مي شود براي تسريع و تسهيل ثبت نام در شرکت تعاوني عدالت شهرستاني و بهره مندي از سود سهام عدالت عملکرد سال 1386، با مراجعه به دستگاه محل خدمت و دريافت دعوتنامه هاي سهام عدالت مدارک خود و افراد تحت تکفل را حداکثر تا ششم به نماينده دستگاه محل خدمت تحويل دهند .

وي افزود : نمايندگان دستگاه هاي اجرايي پس از جمع آوري مدارک ، به نمايندگي از شاغلان و بازنشستگان درباره ثبت نام آنها در شرکت تعاوني عدالت شهرستاني اقدام کنند .

تجلي پور گفت : نمايندگان دستگاههاي اجرايي و تعدادي از شاغلان و بازنشستگان درباره عمليات ثبت نام از مشمولان مرحله سوم طرح واگذاري سهام عدالت سئوالاتي داشته اند که پاسخ آن بر روي پايگاه اينترنتي http://te.mefa.ir درج شده است .

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/7298
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است