يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

اجرای طرح رتبه بندی جایگاه های سوخت رسانی در کشور

  تاريخ:سی و يکم شهريور 1387 ساعت 10:21   |     کد : 7332   |     مشاهده: 1521
به گزارش صنعت نیوز، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت، گفت: طرح رتبه بندی جایگاه های سوخت رسانی در سراسر کشور اجرا شده است.

به گزارش صنعت نیوز به نقل از خبرخودرو ، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت، گفت: طرح رتبه بندی جایگاه های سوخت رسانی در سراسر کشور اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، ناصر رئیسی فر، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت، از اجرای طرح رتبه بندی جایگاه های سوخت رسانی در سراسر کشور خبر داد و گفت: طرح رتبه بندی جایگاه های سوخت رسانی بر اساس معیارهایی چون زیباسازی جایگاه ها، تعداد تلمبه ها، داشتن تجهیزات مناسب، ارائه خدمات لازم به متقاضیان، دمای جایگاه ها و مواردی از این قبیل، در کشور اجرا شده است.

وی افزود: هم اکنون از جایگاه های سوخت رسانی، بازدیدهای دوره ای به عمل می آید تا نحوه عملکرد جایگاه داران همواره مورد نظارت باشد.

رئیسی فر، هدف از اجرای این طرح را انتخاب جایگاه های برتر خواند و تصریح کرد: با اجرای این طرح جایگاه داران سعی می کنند تا با وجود زیان هایی که ممکن است در کار وجود داشته باشد، جایگاه خود را فعال نگه دارند.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت، اظهار داشت: تمامی جایگاه ها از درجه یک تا درجه چهار، رتبه بندی می شوند که هر کدام بر اساس درجه ای که به دست آورده اند، کارمزد می گیرند.

با وجود مشکلات اقتصادی و تراکم اتومبیل ها، جایگاه ها به صورت فعال خدمات خود را ارائه می دهند

رئیسی فر، با تاکید بر اینکه تمامی جایگاه ها با تمام توان خود به ارائه خدمات به مراجعان می پردازند، گفت: با وجود اینکه میان درآمد و هزینه جایگاه داران توازن برقرار نیست و برخی سختی ها و مشکلات ایمنی هم در کار وجود دارد، اما سرویس دهی مطلوبی به شهروندان انجام می شود.

وی افزود: سازمان های مرتبط مانند سازمان مسکن و شهرسازی و شهرداری ها باید کمک کنند تا نه تنها جایگاه های جدیدی احداث کنیم، بلکه در جایگاه های فعلی نیز علاوه بر سوخت رسانی به اتومبیل ها، شهروندان از سایر خدمات رفاهی بهره مند شوند.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت، تاکید کرد: ارائه خدمات رفاهی اجتماعی در کنار عرضه سوخت راهکار مناسبی برای توجیهات اقتصادی جایگاه داران است.

رئیسی فر، در ادامه سخنان خود تصریح کرد: لازم است شرکت ملی پخش فرآرورده های نفتی برای احداث جایگاه های سوخت رسانی جدید، یک سری تغییرات اساسی در مسائل حقوقی و اقتصادی ایجاد کند تا سبب ترغیب ورود بخش خصوصی و سرویس دهی مناسب شود.

در انتظار رفع مشکلات برای تکمیل جایگاه های در دست احداث هستیم

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت، با بیان اینکه هم اکنون 14 متقاضی در تهران برای ساخت جایگاه های جدید اقدام کرده اند، اظهار داشت: برخی از این متقاضیان مشغول طی مراحل ساخت جایگاه ها هستند اما برخی دیگر به دلیل وجود موانعی مانند ممانعت شهرداری برای ساخت جایگاه جدید، در نیمه راه متوقف شده اند.

رئیسی فر، تصریح کرد: با کمک های فراوان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در تلاش هستیم تا مشکلات راه اندازی جایگاه های جدید را حل کنیم و یک بازنگری کلی نیز نسبت به جایگاه های سوخت رسانی قدیمی داشته باشیم.

http://www.sanatnews.ir/News/1/7332
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است