يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

استفاده پليس روسيه از خودروهاي دوران کمونيستي

  تاريخ:سی و يکم شهريور 1387 ساعت 11:48   |     کد : 7348   |     مشاهده: 1601
به گزارش صنعت نیوز، فعالان حقوق بشر روسيه عليه مقامات پليس اين کشور به انتقال افراد مظنون بوسيله خودروهاي پليس مربوط به دوران شوروي سابق اعتراض کردند.

به گزارش صنعت نیوز به نقل از خبر خودرو، فعالان حقوق بشر روسيه عليه مقامات پليس اين کشور به انتقال افراد مظنون بوسيله خودروهاي پليس مربوط به دوران شوروي سابق اعتراض کردند.

به گزارش خبرخودرو ، استفاده از خودروهاي پليس مربوط به دوران کمونيستي در روسيه براي ترس و بازدارندگي جنايتکاران از ارتکاب به جنايت است.

برخي از فعالان حقوق بشر مسکو در انتقاد با انتقال اجباري افراد مظنون و حتي خلافکار از سوي پليس بوسيله اينگونه اتومبيل ها آنرا نوعي تنبيه براي افراد بازداشت شده مي دانند.

با اين وجود ، مقامات پليس مسکو در باره جلوگيري از ارتکاب جنايتکاران مي گويند، تردد خودروهاي پليس و ترس افراد شرور از ديدن آنها مي تواند شمار جنايات را کاهش دهد. يکي از فعالان حقوق بشر روسيه که در زمستان گذشته از سوي نيروهاي پليس بعنوان افراد شرور بازداشت شد، پس از تحمل شرايط سخت داخل خودروي مربوط به چندين دهه گذشته و نهايتا تبرئه وي ، به دادگاه عليه رفتار غير انساني ماموران پليس شکايت کرد که در نهايت دادگاه به نفع وي راي داد.

با اين وجود، مقامات پليس مسکو ، بوسيله خودروهاي کهنه و فاقد تجهيزات ايمني و سيستم هاي تنظيم کننده دماي هوا به بازداشت افراد و انتقال آنها ادامه مي دهند و برغم صدور حکم دادگاه عليه مقامات پليس ، مشخص نيست که چه کساني مسئول نقض حقوق انساني افراد مظنون در روسيه هستند.

 

 

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/7348
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است