يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

فروش اینترنتی محصولات سايپا به 200 میلیارد تومان رسیده است

  تاريخ:دوم مهر 1387 ساعت 10:14   |     کد : 7424   |     مشاهده: 1397
به گزارش صنعت نيوز به نقل از خبر خودرو ، مدیر فروش و بازاریابی سایپا به میزان فروش اینترنتی سایپا اشاره و تصریح کرد: تاکنون میزان فروش اینترنتی به 200 میلیارد تومان رسیده است و حدود 16 هزار دستگاه به طور کل کارهایشان انجام گردیده است ...

به گزارش صنعت نيوز به نقل از خبر خودرو ، مدیر فروش و بازاریابی سایپا به میزان فروش اینترنتی سایپا اشاره و تصریح کرد: تاکنون میزان فروش اینترنتی به 200 میلیارد تومان رسیده است و حدود 16 هزار دستگاه به طور کل کارهایشان انجام گردیده است در حالی که آمار فروش کل شرکت حدود 250 هزار دستگاه بود ؛ 3 طی ماه گذشته ، حدود 5/6 درصد افزایش فروش داشته ایم.

 

فرزاد نشان در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو افزود: فروش ویژه تمامی محصولات گروه سایپا نیز که از ولادت امام حسن مجتبی آغاز گردیده تا عید فطر ادامه خواهد داشت و در حدود 18 محصول که شامل کلیۀ خودروهای سواری تجاری و وانت شرکتهای سایپا ، زامیاد ، پارس خودرو ، سایپا دیزل می باشد در این طرح در نظر گرفته شده است.

 

وی اظهار داشت : همچنین در این طرح ، شرایط تخفیف و فروش تسهیلاتی و هدیه سود مشارکت همگی شامل یک محصول نخواهد شد بلکه برای محصولات هر شرکت ، متفاوت خواهد بود.

http://www.sanatnews.ir/News/1/7424
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است