شنبه 29 ارديبهشت 1403

بيش از 100 هزار بازرسي در 10 روز

  تاريخ:دوم مهر 1387 ساعت 11:31   |     کد : 7443   |     مشاهده: 993
به گزارش صنعت نيوز ، در 10 روز منتهي به 21-6-87 در اجراي طرح نظارتي ويژه ماه مبارک رمضان و بازگشايي مدارس و براساس برنامه هاي تدوين شده مبني بر تشديد بازرسي و تسريع در رسيدگي به تخلفات ، بازرسي از واحدهاي اقتصادي در رکوردي جديد از 10 هزار مورد در روز فراتر رفت.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعي صنعت نيوز ، در 10 روز منتهي به 21-6-87 در اجراي طرح نظارتي ويژه ماه مبارک رمضان و بازگشايي مدارس و براساس برنامه هاي تدوين شده مبني بر تشديد بازرسي و تسريع در رسيدگي به تخلفات ، بازرسي از واحدهاي اقتصادي در رکوردي جديد از 10 هزار مورد در روز فراتر رفت.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمايت مصرف کنندگان و توليد کنندگان در اجراي طرح نظارتي ويژه ماه مبارک رمضان و بازگشايي مدارس که با سياست تشديد بازرسي و تسريع در رسيدگي به تخلفات و برخورد قاطع با متخلفان اقتصادي از دهم شهريور امسال بصورت عملياتي آغاز شد ، بازرسان سازمانهاي بازرگاني سراسر کشور براساس برنامه هاي از قبل تعيين شده مبني بر اعمال نظارت بر نحوه فعاليت عرضه مستقيم کالا در نمايشگاهها و واحدهاي عرضه کننده کالاهاي پر مصرف ماه مبارک رمضان (مواد لبني ، اقلام پروتيني ، خرما ، زولبيا و باميه و ...) و دفترچه هاي دانش آموزي ، لوازم التحرير و ... در 10 روز منتهي به 21-6-87 تعداد صد و چهار هزار و هفتصد و نود واحد صنفي ، توليدي ، توزيعي ، خدماتي ، انبار ، سردخانه و ... را مورد بازرسي قرار دادند که از اين ميان تعداد 8859 واحد متخلف به اتهام گرانفروشي ، کم فروشي و تقلب ، امتناع از عرضه کالا ، احتکار ، نصب نکردن برچسب قيمت ، صادرنکردن صورتحساب معتبر ، عرضه خارج از شبکه کالا و ... شناسايي و پس از تشکيل پرونده تخلف جداگانه جمعاً به ارزش کل 14 ميليارد و 946 ميليون و 780 هزار ريال براي صدور راي نهايي به شعب تعزيرات حکومتي و هياتهاي رسيدگي به تخلفات صنفي معرفي شدند.

در همين مدت با همکاري اتحاديه ها واصناف و ادارات تعزيرات حکومتي بمنظور اجراي بهينه بازرسي و نظارت و رسيدگي سريع به پرونده هاي تشکيل شده ، 349 مورد گشت مشترک انجام شد و با توجه به گسترش فعاليت ستادهاي خبري تعداد 5701 فقره گزارش و شکوائيه مردمي اخذ و رسيدگي شد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/7443
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است