يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

تعيين نرخ از سوي مدارس براي سرويس هاي دانش آموزان خلاف قانون است

  تاريخ:سوم مهر 1387 ساعت 09:13   |     کد : 7495   |     مشاهده: 1341
به گزارش صنعت نيوز به نقل از خبرخودرو ، معاون حمل و نقل ترافيک شهرداري تهران گفت: تعيين نرخ جديد از سوي برخي مدارس براي سرويس هاي دانش آموزان خلاف قانون است و نرخ ها بايد بر اساس مصوبات باشد.

به گزارش صنعت نيوز به نقل از خبرخودرو ، معاون حمل و نقل ترافيک شهرداري تهران گفت: تعيين نرخ جديد از سوي برخي مدارس براي سرويس هاي دانش آموزان خلاف قانون است و نرخ ها بايد بر اساس مصوبات باشد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، تشکري هاشمي با بيان اين که تعيين سرويس مدارس بر اساس مصوبه سال گذشته شوراي عالي ترافيک کشور و ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت کشور است افزود: بر اساس اين مصوبه، مسئوليت سرويس مدارس سراسر کشور به سازمان هاي تاکسيراني محول شده است.

وي گفت: آموزش و پرورش مناطق تهران بايد بر اساس اين مصوبه، سرويس مورد نياز خود را به سازمان تاکسيراني اعلام کنند که بر اساس آن، سازمان تاکسيراني خودروي ون و يا تاکسي در اختيار مدارس قرار مي دهد.

معاون حمل و نقل ترافيک شهرداري تهران افزود: نرخ هاي تعيين شده براي مدارس با توجه به طول مسافت و بررسي کارشناسانه در سازمان تاکسيراني تهران تعيين شده است.

هاشمي تشکري با بيان اين که اين نرخ ها در شوراي اسلامي شهر تهران به تصويب رسيده است گفت: سواري تاکسي با ظرفيت 4 نفر در يک ماه باتوجه به مسافت از 44 هزار تومان تا حداکثر 66 هزار تومان و خودروي ون با ظرفيت 11 نفر از 25 هزار تومان تا 36 هزار تومان تعيين شده است.

وي با بيان اينکه سازمان تاکسيراني آمادگي کامل دارد تا بتواند با تمام ظرفيت به دانش آموزان خدمات ارائه کند افزود: بر همين اساس مدارس اجازه ندارند با افراد حقيقي يا حقوقي که فاقد تاييديه تاکسيراني هستند قرارداد ببندند.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران گفت: اگر مسئولان آموزش و پرورش بدانند که برخي از مدارس اقدام به تعيين نرخ جديد کرده اند حتماً با اين موضوع برخورد خواهند کرد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/7495
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است