شنبه 29 ارديبهشت 1403

134 واحد اقتصادي متخلف تعطيل شد

  تاريخ:سوم مهر 1387 ساعت 11:00   |     کد : 7530   |     مشاهده: 1039
به گزارش صنعت نيوز ،‌ 134 واحد صنفي دراجراي سياست تشديد بازرسي و تسريع در رسيدگي به تخلفات و برخورد قاطع با واحدهاي اقتصادي متخلف در يک هفته تعطيل شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعي صنعت نيوز ،‌ 134 واحد صنفي دراجراي سياست تشديد بازرسي و تسريع در رسيدگي به تخلفات و برخورد قاطع با واحدهاي اقتصادي متخلف در يک هفته تعطيل شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمايت مصرف کنندگان و توليدکنندگان در جهت حمايت از حقوق مصرف کنندگان و تحقق اهداف اين سازمان درباره تشديد بازرسي و تسريع در رسيدگي به تخلفات و برخورد قاطع با واحدهاي صنفي داير بر تخلف که امنيت و آرامش اقتصادي را دچار اخلال مي کنند 134 واحد صنفي که با تلاش بازرسان سازمانهاي بازرگاني سراسر کشور به عنوان واحد داير بر تکرار تخلف شناسايي شده بودند به هيئت هاي رسيدگي به تخلفات صنفي معرفي و پس از بررسي پرونده نظارتي آنان واحدهاي متخلف به دليل داشتن بيش از چهار مرتبه سابقه تخلف با راي مراجع ياد شده تعطيل شدند.

اين گزارش حاکيست اين واحدها در استانهاي مازندران ، خوزستان ، قزوين ، کرمانشاه ، اصفهان ، بوشهر ، همدان ، زنجان ، کهکيلويه و بويراحمد ، يزد و فارس به استناد ماده 28 و 57 تا 64 قانون نظام صنفي حداقل به مدت سه ماه از ادامه فعاليت منع ، واحد صنفي پلمپ شدند .

http://www.sanatnews.ir/News/1/7530
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است