شنبه 29 ارديبهشت 1403

تاکيد معاون امور گمرکي گمرک ايران بر آموزش نيروي انساني

  تاريخ:چهارم مهر 1387 ساعت 09:56   |     کد : 7627   |     مشاهده: 1201
به گزارش صنعت نيوز ،‌ معاون امور گمرکي گمرک ايران بر آموزش نيروي انساني در دو بخش فني و پشتيباني به منظور افزايش بهره وري کارکنان در گمرک تاکيد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعي صنعت نيوز ،‌ معاون امور گمرکي گمرک ايران بر آموزش نيروي انساني در دو بخش فني و پشتيباني به منظور افزايش بهره وري کارکنان در گمرک تاکيد کرد.

محمدرضا نادري در مراسم توديع و معارفه مدير کل دفتر آموزش و تحقيقات افزود: برگزاري دوره هاي آموزشي مستمر يکي از برنامه هاي گمرکي در طرح تحول اقتصادي در بخش گمرکي است.

نادري گفت: در بحث ايجاد تحول در گمرک ارائه خدمات مطلوب و روان به مراجعه کنندگان در دستور کار قرار دارد که اين امر توجه به آموزش نيروي انساني را دو چندان کرده است.

وي اظهار داشت: آموزش بهينه و مطلوب نيروي انساني ضمن افزايش دانش شغلي کارکنان سبب ارائه خدمات مطلوب تر به مخاطبان خواهد شد.

به گفته وي براي بهره وري بيشتر کارکنان و استفاده مطلوب تر آنان از امکانات آموزشي در سازمان آموزش الکترونيکي مديران و کارشناسان گمرک در دستور کار قرار دارد.

نادري افزود: در شرايط جديد براي ايجاد تحول در گمرک توجه به آموزش نيروي انساني ضرورتي اجتناب ناپذير است که بايد بيش از پيش مورد عنايت قرار گيرد.

معاون امور گمرکي گمرک ايران گفت: واحد آموزش در گمرک نقش و جايگاه ويژه اي در تحقق اهداف سازماني ايفا خواهد کرد.

وي با اشاره به اينکه بزرگترين سرمايه هر سازمان نيروي انساني کارآمد است ، افزود: نيروي انساني بهترين و اثربخش ترين ابزار براي بهبود روند امور است.

نادري باتاکيد بر شرکت کارشناسان گمرک در دوره هاي آموزشي افزود: کارشناسان بايد دانش و تجربه آموزشي خود را در عمل به اجرا درآوردند تا سبب تسهيل و تسريع در امور مراجعان شود.

به گزارش خبرنگار ما در اين مراسم غلامرضا صفاري طاهري به عنوان مدير کل جديد دفتر آموزش و تحقيقات گمرک معرفي و از زحمات ميرحسين سيدزاده مدير کل قبلي اين دفتر تقدير شد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/7627
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است