شنبه 29 ارديبهشت 1403
سازمان حمايت مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان :

134 واحد اقتصادي در يك هفته تعطيل شد

  تاريخ:ششم مهر 1387 ساعت 15:31   |     کد : 7724   |     مشاهده: 1045
به گزارش صنعت نيوز ، سازمان حمايت مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان اعلام کرد : با سياست تشديد بازرسي و تسريع در رسيدگي به تخلفات و برخورد قاطع با واحدهاي اقتصادي متخلف 134 واحد صنفي ديگر در يک هفته تعطيل شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعي صنعت نيوز ، سازمان حمايت مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان اعلام کرد : با سياست تشديد بازرسي و تسريع در رسيدگي به تخلفات و برخورد قاطع با واحدهاي اقتصادي متخلف 134 واحد صنفي ديگر در يک هفته تعطيل شد.

به گزارش روابط عمومي اين سازمان ،اين اقدام براي حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان و تحقق اهداف اين سازمان درباره تشديد بازرسي و تسريع در رسيدگي به تخلفات و برخورد قاطع با واحدهاي صنفي متخلف كه امنيت و آرامش اقتصادي را دچار اخلال مي‌کنند، و به دليل داشتن بيش از چهار مرتبه سابقه تخلف واحدهاي ياد شده با رأي مراجع مربوط صورت گرفت .

واحدهاي يادشده در استانهاي مازندران، خوزستان، قزوين، كرمانشاه، اصفهان، بوشهر، همدان، زنجان، كهگيلويه و بويراحمد، يزد و فارس به استناد ماده 28 و 57 تا 64 قانون نظام صنفي حداقل به مدت سه ماه از ادامه فعاليت منع، واحد صنفي پلمپ و به نصب پارچه تخلف اقدام شد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/7724
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است