شنبه 5 خرداد 1403

خبر های خوش برای فرهنگیان بازنشسته

  تاريخ:هفتم مهر 1387 ساعت 10:23   |     کد : 7753   |     مشاهده: 1133
به گزارش صنعت نيوز ،‌ توزیع بن ارزاق ماه رمضان و برگه سهام عدالت فرهنگیان بازنشسته شهر تهران از یکشنبه هفتم مهر ماه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعي صنعت نيوز ،‌ توزیع بن ارزاق ماه رمضان و برگه سهام عدالت فرهنگیان بازنشسته شهر تهران از یکشنبه هفتم مهر ماه  آغاز می شود.

بن ارزاق ماه مبارک رمضان و برگه سهام عدالت بر اساس جدول زمان بندی و کد بانک فردا از ساعت 9 تا 15 به فرهنگیان بازنشسته عرضه می شود.

 

بازنشستگان باید اصل شناسنامه و تصویر همه صفحات آن وکارت ملی وتصویر کارت خود و همه اعضای خانواده شان و نیزتصویر آخرین فیش حقوقی خود را برای دریافت بن سبد کالا و برگه سهام عدالت ارائه کنند.همچنین افرادی که به علل پزشکی قادر به حضور در مکان عرضه این بن ها و برگه های سهام عدالت نیستند می توانند با اعزام وکیل قانونی و یا یکی از بستگان درجه یک خود شامل همسر و فرزندان برای این کار اقدام کنند اگر چه ارائه شناسنامه و فیش حقوقی این بازنشستگان و کارت شناسایی معتبر وکلای آنان ضروری است.

 

افرادی که در تاریخ مقرر موفق به حضور درپایگاههای توزیع نشوند از 27 تا 31 مهر امسال می توانند به پایگاه های اعلام شده مراجعه نمایند.

http://www.sanatnews.ir/News/1/7753
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است