شنبه 29 ارديبهشت 1403

انجمن بهينه سازي مصرف انرژي ايران تشکيل شد

  تاريخ:هشتم مهر 1387 ساعت 10:08   |     کد : 7835   |     مشاهده: 2371
به گزارش صنعت نیوز، انجمن بهينه سازي مصرف انرژي ايران IECS با هدف توسعه فرهنگ استفاده صحيح از منابع انرژي موجود در کشور تشکيل شد .

به گزارش خبرنگار گروه نفت صنعت نیوز، انجمن بهينه سازي مصرف انرژي ايران IECS با هدف توسعه فرهنگ استفاده صحيح از منابع انرژي موجود در کشور تشکيل شد .

دبير انجمن بهينه سازي مصرف انرژي ايران در نشست خبري با اعلام اين مطلب افزود :‌

اين انجمن قرار است با امضاي تفاهم نامه هاي همکاري با دستگاه هاي مرتبط در زمينه انرژي ساز و کــارهاي موثري را در زمينه جلوگيري از اتلاف انرژي در کشور در برنامه اي 5 ساله به اجرا در اورد .

حميد رضا محبي افزود : بر اساس امارها مصرف سوخت در کشور بالغ بر50 ميليارد دلار است که اين رقم در 10 سال گذشته 50 درصد رشد داشته است .

وي مهمترين هدف از تشکيل اين انجمن را ساماندهي و حمايت از همه واحدهايي فني و مهندسي ،‌ مشاوره اي و توليدي دانست که در زميهنه تجهيزات و سامانه هاي بهينه سازي مصرف انرژي فعاليت مي کنند .

محبي با بيان اينکه در اينده نزديک کميته هاي کارشناسي تحقيق و توســـــعه در بخش هاي مختلف ساختمان ، ‌صنعت و حمل و نقل شکل خواهد گرفت افزود : توسعه اموزش ، برگزاري همايش هاي تخصصي و تسهيل حضور بخش خصوصي در عرصه بهينه سازي مصرف انرژي از ديگر اهداف اين انجمن به شمار مي ايد .

http://www.sanatnews.ir/News/1/7835
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است