شنبه 29 ارديبهشت 1403
رئيس سازمان بهزيستي کشور:

مددکاران سلامت اجتماعي را افزايش مي دهند

  تاريخ:هشتم مهر 1387 ساعت 14:56   |     کد : 7886   |     مشاهده: 1077
به گزارش صنعت نیوز، رئيس سازمان بهزيستي کشور با بيان اين که فعاليت مددکاران در افزايش سلامت اجتماعي بسيار موثر است گفت:

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، رئيس سازمان بهزيستي کشور با بيان اين که فعاليت مددکاران در افزايش سلامت اجتماعي بسيار موثر است گفت:

دستگاه هاي اجرايي، گروه هاي مردمي، انجمن هاي تخصصي و دانشگاه ها بايد براي افزايش سلامت اجتماعي جامعه، سازمان بهزيستي را ياري کنند.

ابوالحسن فقيه در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزي خبر با اشاره به پيچيدگي هاي عصر ارتباطات و فن آوري افزود: تمام افراد و خانواده ها به مددکار نياز دارند و مددکاري فقط نياز آسيب ديدگان يا افراد در معرض آسيب نيست.

فقيه مددکاري و کمک به همنوع را امري فطري برشمرد و گفت: مددکاري به سبب سوگندنامه اي که همانند پزشکان و قضات دارد، مقدس است.

وي به ارتقاي جايگاه مددکاران در سازمان بهزيستي کشور اشاره کرد و افزود: استفاده از فارغ التحصيلان مددکاري در سمت هاي سازماني، حضور مددکاران در عرصه هاي مديريتي، تشکيل کلينيک هاي مددکاري، تشکيل کانون کلينيک هاي مددکاري و شرکت تعاوني وحدت مددکاران اجتماعي کشور از فعاليت هاي سازمان بهزيستي به عنوان خانه اصلي مددکاران در جامعه است.

رئيس سازمان بهزيستي کشور به برخي نيازهاي مددکاران اشاره کرد و گفت: آموزش تخصصي مددکاران متناسب با نيازهاي توسعه اي کشور، تشکيل سازمان نظام مددکاري، بومي کردن حرفه مددکاري و حضور مددکاران در عرصه هاي بين المللي اين حرفه از جمله نيازهاي مددکاران اجتماعي در کشور است.

http://www.sanatnews.ir/News/1/7886
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است