شنبه 29 ارديبهشت 1403

نشان ایمنی و سلامت به 10 فراورده غذایی

  تاريخ:هشتم مهر 1387 ساعت 15:23   |     کد : 7896   |     مشاهده: 1181
به گزارش صنعت نیوز، معاون غذا و داروی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت : 25 مهر مصادف با روز جهانی غذا 10 فراورده غذایی داخلی که از کیفیت بالایی برخوردارند ، نشان ایمنی و سلامت می گیرند و به مردم معرفی می شوند .

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، معاون غذا و داروی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت : 25 مهر مصادف با روز جهانی غذا 10 فراورده غذایی داخلی که از کیفیت بالایی برخوردارند ، نشان ایمنی و سلامت می گیرند و به مردم معرفی می شوند .

به گفته دکتر دیناروند ، تاکنون 2 فراورده داخلی آن هم در یک گروه غذایی با بهبود کیفیت و سلامت ، موفق به دریافت این نشان شده اند اما امیدواریم این مسیر با رویکرد جدید تولید کنندگان به ارتقای کیفیت وسلامت مواد غذایی و آشامیدنی که موجب شده است 10فراورده دیگر نیز این امکان را کسب کنند ، به روی دیگر محصولات غذایی داخلی باز شود .

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر چندین هزار فراورده غذایی در بازار ایران عرضه می شود افزود : سرعت پیشرفت شرایط سلامت مواد غذایی و آشامیدنی در کشور در حال حاضر به گونه ای است که پیش بینی می کنیم از این به بعد هر ماه ، 10 محصول خوراکی به دریافت این نشان و مجوز ثبت آن بر بسته بندی های خود نائل شوند .

دیناروند تصریح کرد : نشان ایمنی و سلامت مواد غذایی که از دو سال پیش طراحی شده به شکل سیب سبز است که وجود آن بر هر محصول غذایی و آشامیدنی دلالت بر کیفیت مرغوب و تضمین سلامت آن فراورده دارد .

http://www.sanatnews.ir/News/1/7896
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است