شنبه 29 ارديبهشت 1403

اضافه حقوق بازنشستگان بالاتر از 100 هزار تومان

  تاريخ:نهم مهر 1387 ساعت 13:39   |     کد : 7989   |     مشاهده: 1265
به گزارش صنعت نیوز، وزیر رفاه و تامین اجتماعی با بیان اینکه صدور احکام حقوقی بازنشستگان تحت پوشش سازمان بازنشستگی کشوری بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری آغاز شده است و حداکثر تا 15روز آینده به اتمام می رسد گفت: رقم میانگین در احکام جدید از چهارصد هزارتومان به بالاست.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، وزیر رفاه و تامین اجتماعی با بیان اینکه صدور احکام حقوقی بازنشستگان تحت پوشش سازمان بازنشستگی کشوری بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری آغاز شده است و حداکثر تا 15روز آینده به اتمام می رسد گفت: رقم میانگین در احکام جدید از چهارصد هزارتومان به بالاست.

عبدالرضا مصری در مصاحبه با خبرنگار ما افزود: حداقل افزایش حقوق بازنشستگان براساس احکام جدید از صد هزار تومان به بالاست و احتمال می دهیم با اتمام کار صدوراحکام جدید، دیگر حکم بازنشسته ای زیر 350 هزار تومان نباشد.

وی با بیان اینکه از منابعی که دولت و مجلس شورای اسلامی در بودجه برای پرداخت افزایش حقوق ها درنظر گرفته اند حقوق ها را براساس قانون مدیریت خدمات کشوری پرداخت خواهیم کرد گفت: احتمال می دهیم برای پرداخت این افزایش فعلا سه ماه منابع کافی داریم و اگر هم این منابع به اتمام برسد افزایش ها جزو دیون محسوب خواهد شد.

وزیر رفاه و تامین اجتماعی با بیان اینکه کارفرمایان با رعایت شرط سنی می توانند بدون هیچ محدودیتی خود را بیمه کنند گفت: با توجه به اینکه جرایم آنها بخشوده شده فرصت بسیار خوبی است که این افراد با تقسیط بدهی های معوقه، خود را بیمه کنند.

http://www.sanatnews.ir/News/1/7989
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است