شنبه 29 ارديبهشت 1403
با حضور وزیر نفت

آخرین وضعیت صنعت نفت در کمیسیون انرژی مجلس بررسی شد

  تاريخ:نهم مهر 1387 ساعت 14:12   |     کد : 7995   |     مشاهده: 2341
به گزارش صنعت نیوز، با حضور مهندس غلامحسین نوذری در نشستي کمیسیون انرژی مجلس، آخرین وضعیت صنعت نفت و مسائل و مشکلات موجود، به بحث و بررسی گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار گروه نفت صنعت نیوز، با حضور مهندس غلامحسین نوذری در نشستي کمیسیون انرژی مجلس، آخرین وضعیت صنعت نفت و مسائل و مشکلات موجود، به بحث و بررسی گذاشته شد.

سید عماد حسینی با اعلام این مطلب گفت: در این جلسه وزیر نفت گزارشی جامع از وضعیت توسعه میدان های آزادگان، یادآوران و جفیر و ذخایر درجای این میدان ها و میزان استحصال و ضریب بازیافت، همچنین بحث تزریق گاز به مخازن ارائه کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: مسائل و مشکلات ساختاری صنعت نفت از دیگر مسائلی بود که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت؛ یکی از نکاتی که وزیر نفت به آن اشاره داشت این بود که برخی وظایف از جمله حمل و نقل جاده ای سوخت می تواند به عهده وزارت نفت نباشد.

نماینده مردم قروه در مجلس در ادامه گفت: از دیگر مباحث مطرح دراین نشست بحث ضرورت تدوین طرح جامع انرژی و ساماندهی و متمرکز کردن سیاست گذاری در بخش انرژی بود.

حسینی در ادامه با اشاره به نشست مشترک شب گذشته نمایندگان مجلس با اعضای هیئت دولت که به میزبانی دولت برگزار شد، گفت: در این نشست رئیس کمیسیون انرژی مجلس در سخنانی گزارشی از بررسی های کارشناسی کمیسیون انرژی مجلس درباره واردات بنزین ، تبصره 13، مشکلات نیرو گاه ها و خاموشی های اخیر و... ارائه کرد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/7995
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است