شنبه 5 خرداد 1403

پاکت های سیگار در انگلیس وحشتناک می شود

  تاريخ:يازدهم مهر 1387 ساعت 12:15   |     کد : 8028   |     مشاهده: 1345
به گزارش صنعت نیوز ، چاپ تصاویر تبعات خطرناک سلامت و بهداشت در رابطه با استعمال دخانیات بر روی پاکت های سیگار در انگلیس از روز چهارشنبه در این کشور الزامی شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز ، چاپ تصاویر تبعات خطرناک سلامت و بهداشت در رابطه با استعمال دخانیات بر روی پاکت های سیگار در انگلیس از روز چهارشنبه در این کشور الزامی شد.

وزارت بهداشت انگلیس تلاش دارد با الزامی کردن انتشار تصاویر از شُش های سرطانی و سیاه شده و هچمنین تصاویر از سرطان گلو و نشان دادن دندان های سیاه و پوسیده ناشی از استعمال دخانیات و امثال آن بر پشت پاکت های سیگار که در این کشور به فروش گذاشته می شود، از مصرف دخانیات توسط جوانان و سایرین در این کشور بکاهد.

 

 بنا بر این گزارش انگلیس اولین کشور در اتحادیه اروپا است که به منظور مقابله با مصرف دخانیات، به چنین ابتکاری دست زده است.

 

 این شبکه افزود: امید می رود چاپ تصاویر یاد شده که هر یک با هشدارهای کتبی تکان دهنده همراه است، بر پشت همه پاکت های سیگار در این کشور باعث کاهش شمار افرادی شود که برای اولین بار به استعمال دخانیات رو می آورند.

 

به گزارش این شبکه، وزارت بهداشت انگلیس اعلام کرد چاپ تصاویر یاد شده از صدمات جدی ناشی از استعمال دخانیات بر روی پاکت های سیگار و همچنین پوشش گسترده خبری در رسانه های انگلیس در این رابطه، باعث شده که اخیراً حدود نود هزار نفر از شهروندان سیگاری در این کشور با خطوط تلفنی وزارت بهداشت انگلیس که به دادن مشاوره به مردم انگلیس در این زمینه اختصاص یافته، تماس بگیرند.

 

 

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/8028
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است