شنبه 29 ارديبهشت 1403

هشتمین نمایشگاه بین المللی چاپ ، بسته بندی و تبلیغات شیراز

  تاريخ:سيزدهم مهر 1387 ساعت 11:03   |     کد : 8083   |     مشاهده: 1235
به گزارش صنعت نيوز ،‌هشتمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، چاپ و بسته بندی از 16 لغایت 19 مهرماه جاری به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس درشهر شیراز برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعي صنعت نيوز ،‌هشتمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، چاپ و بسته بندی از 16 لغایت 19 مهرماه جاری به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس درشهر شیراز برگزار می شود .

 به گزارش ستاد خبری نمایشگاه فوق ، این نمایشگاه به منظور آشنایی متخصصان و کارشناسان حوزه   چاپ، بسته بندی و تبلیغات با آخرین دستاوردها و تکنولوژی  روز  و تبادل اطلاعات بین کارشناسان داخلی و خارجی برگزار می شود . از دیگر  اهداف مهم این نمایشگاه  می توان به گسترش روابط فی مابین تولید کنندگان محصولات خام و ارایه کنندگان خدمات چاپ ، بسته بندی و تبلیغات در راستای نیل به صادرات غیر نفتی در این نمایشگاه  اشاره کرد .

بنابر همین گزارش، در این نمایشگاه شرکت های داخلی و خارجی آخرین فناوری های عرضه شده پیرامون صنایع چاپ، بسته بندی و  تبلیغات از قبیل صنایع  چاپ ، لیتوگرافی ، صحافی و کارتن سازی و ماشین الات تسمه کشی،  پر کن ، شرینگ پک ،  چاپ Outdoor ، چاپIndoor  ، چاپ دیجیتال ، لفاف های بسته بندی و سایر صنایع وابسته مربوط به نمایشگاه توانایی های خود را  در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

 گفتنی است علاقمندان می توانند از 16 لغایت 19 مهر ماه جاری از ساعت 16 الی 21 به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شیراز مراجعه و از نمایشگاه مذکور بازدید نمایند.

http://www.sanatnews.ir/News/1/8083
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است