شنبه 29 ارديبهشت 1403

دومین همایش بین المللی صادرات گاز ایران فردا آغاز به کار می کند

  تاريخ:سيزدهم مهر 1387 ساعت 12:15   |     کد : 8098   |     مشاهده: 2385
به گزارش صنعت نیوز، دومین همایش بین المللی صادرات گاز ایران با حضور بیش از 100 شرکت کننده خارجی و مدیران ارشد صنعت نفت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه نفت صنعت نیوز، دومین همایش بین المللی صادرات گاز ایران با حضور بیش از 100 شرکت کننده خارجی و مدیران ارشد صنعت نفت برگزار می شود.

این همایش دو روزه که روزهای 13 و 14 مهر ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود، با حضور مهندس غلامحسین نوذری افتتاح می شود.

همچنین مهندس سید رضا کسایی زاده مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و پرویز داودی معاون اول رئیس جمهور از سخنرانان افتتاحیه این همایش هستند.

گفتنی است شرکت های توتال، شل، بی پی، سینوک، او ام وی، از جمله شرکت هایی هستند که نمایندگان آنها در همایش بین المللی صادرات گاز شرکت خواهند کرد.

همچنین شرکت های فعال در صنعت نفت و گاز از کشورهای امارات، کره جنوبی، یونان، اسپانیا، ژاپن، قطر، اتریش، لهستان، و رومانی در این همایش حضور خواهند یافت.

این کنفرانس با رویکرد توسعه صنعت گاز و چالش های آن در بازارهای جهانی با هدف تبیین تصویری واقعی از بازارهای جهانی گاز، به ویژه فرصت ها و استعدادهای بالقوه صادرات گاز جمهوری اسلامی ایران و بررسی مسائل فنی و سرمایه گذاری صنعت گاز در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

بررسی امور راهبردی صادرات گاز در زمینه نقش گاز در تامین انرژی آتی جهان، عوامل سیاسی و استراتژیک تاثیر گذار در تجارت گاز جهان، استراتژی های تجاری شرکت های بزرگ در صنعت گاز جهان و همچنین امور سرمایه گذاری و قراردادها در زمینه های مدیرت ریسک قراردادهای صادرات گاز، مدل های سرمایه گذاری و ارزیابی اقتصادی طرح های این صنعت، قوانین جدید برای پویایی بازار صادرات گاز و نیز تامین مالی طرح های صادرات این محصول از محورهای دومین کنفرانس بین المللی صادرات گاز عنوان شده است.

همچنین مطالعه تطبیقی عرضه و تقاضای گاز در اروپا و آسیا، بازارهای بالقوه برای عرضه گاز طبیعی و فرآورده و مشتقات آن از طریق خطوط لوله انتقال گاز، مدل های قیمت گذاری، سازمان صادرکنندگان گاز، زنجیره ارزش صنعت گاز در حوزه بازاریابی و فروش و همچنین شناسایی مسائل فنی و اجرایی صادرات این محصول در زمینه بررسی فرصت ها و مطالعه تکنولوژی های موجود در خصوص تبدیل گاز طبیعی، فرصت ها و چالش های ذخیره سازی گاز و نحوه مدیریت پروژه های این صنعت از دیگر محورهای برپایی این کنفرانس است.

http://www.sanatnews.ir/News/1/8098
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است