پنج شنبه 27 ارديبهشت 1403

آرسلورمیتال و پوسکو به دنبال واگذاری سریع معادن سنگ آهمعادن سنگ آهن

  تاريخ:سيزدهم مهر 1387 ساعت 16:16   |     کد : 8147   |     مشاهده: 1481
به گزارش صنعت نیوز، بزرگترین تولید کنندگان فولاد جهان ، پوسکو و آرسلو ر میتال از دولت تقاضا کرده اند تا بر واگذاری معادن سنگ آهن سرعت بخشد .

به گزارش خبرنگار گروه صنایع صنعت نیوز، بزرگترین تولید کنندگان فولاد جهان ، پوسکو و آرسلو ر میتال از دولت تقاضا کرده اند تا بر واگذاری معادن سنگ آهن سرعت بخشد .

این شرکت در این درخواست ، وضعیت خود را در پروژه های هند بحرانی توصیف کرد ند.

همچنین این شرکت ها از دولت مرکزی در خواست کردند تا به وسیله رابطه میان معادن و ترخیص قانونی و سریع تر محصولات از گمرک به اتمام پروژه های چند میلیارد دلاری فولاد آنها کمک کند .

راستوری سرپرست بخش فولاد وزارت صنایع گفت : در میان موانع بزرگی که آرسلور میتال و پوسکو از آن حرف می زنند ، سهمیه کم سنگ آهن و کمبود زمین مهمترین عوامل هستند .

راستوری با تشکیل جلسه ای با سرمایه گذاران بزرگ فولاد به بررسی مشکلات آن ها پرداخت و درباره افزایش 124 میلیون تنی فولاد مذاکره کرد .

وی گفت : از مشکلات سرمایه گذاران مطلع هستیم و سعی داریم با تشکیل کار گروهی مشترک میان وزارت خانه ها ، آن ها را رفع کنیم .

رئیس شرکت آرسلور میتال گفت : ما برای اخذ پروانه حفاری در معدن اوریسا با دولت مذاکره کرده ایم و هم اکنون منتظر جواب آن ها هستیم .

http://www.sanatnews.ir/News/1/8147
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است