يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

واگذاری مرحله دوم خودرو به فرهنگیان

  تاريخ:چهاردهم مهر 1387 ساعت 14:14   |     کد : 8196   |     مشاهده: 1459
به گزارش صنعت نیوز، مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: مرحله دوم واگذاری خودروهای پراید به فرهنگیان واجد شرایط سراسر کشور از این هفته آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه خودرو صنعت نیوز، مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: مرحله دوم واگذاری خودروهای پراید به فرهنگیان واجد شرایط سراسر کشور از این هفته آغاز می شود.

علی قطب الدینی گفت: براساس تفاهم نامه میان وزارت آموزش و پرورش با شرکت خودروسازی ساپیا صد هزار خودرو پراید با 35 میلیون ریال تسهیلات با اقساط 36 ماهه و کارمزد 15 درصد تا پایان سال 88 به فرهنگیان واجد شرایط واگذار خواهد شد.

وی گفت : بر اساس این قرارداد 45 هزار دستگاه پراید تا پایان امسال و 55 هزار دستگاه دیگر تا پایان سال آینده به فرهنگیان تحویل می شود.

قطب الدینی افزود: در نخستین مرحله از واگذاری ها تا کنون 5 هزار پراید به فرهنگیان تحویل داده و پرونده واگذاری 2 هزار دستگاه دیگر نیز تشکیل شده است که از این هفته تحویل داده می شود.

وی گفت : اولویت در واگذاری این خودروها با بازنشستگان سال 86 و 87 ، بازنشستگان پیش از موعد ، زنان سرپرست خانوار و سرپرستان مدارس شبانه روزی کشور است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش همچنین از انعقاد قرارداد دیگری با شرکت ایران خودرو برای واگذاری 27 هزار دستگاه از تولیدات این شرکت به فرهنگیان با شرایط ویژه خبر داد.

قطب الدینی گفت : تسهیلات مقرر برای واگذاری این خودروها از طریق بانکهای ملی ، تجارت و ملت پرداخت خواهد شد.

وی زمان واگذاری این خودروها را منوط به آغاز پرداخت تسهیلات بانکی دانست و افزود : به احتمال بسیار مشکل پرداخت تسهیلات این بانکها به ویژه بانک ملی تا دو هفته آینده رفع و تحویل خودروها آغاز می شود.

قطب الدینی گفت : گروه های مشمول دریافت این خودروها نیز به زودی مشخص و اعلام می شود.

http://www.sanatnews.ir/News/1/8196
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است