شنبه 29 ارديبهشت 1403

عرضه و تقاضا بهاي نفت را در ماههاي اينده تعيين خواهد کرد

  تاريخ:پانزدهم مهر 1387 ساعت 10:11   |     کد : 8234   |     مشاهده: 2351
به گزارش صنعت نیوز، شکيب خليل رئيس سازمان کشورهاي صادر کننده نفت ، اوپک ، در اظهاراتي که امروز يکشنبه منتشر شد اعلام کرد عرضه و تقاضا به تنهايي بهاي نفت را در ماههاي اينده تعيين خواهد کرد و اين سازمان به دنبال راهکاري براي توازن بازار در جريان نشست ماه دسامبر خود است.

به گزارش خبرنگار گروه نفت صنعت نیوز ، شکيب خليل رئيس سازمان کشورهاي صادر کننده نفت ، اوپک ، در اظهاراتي که امروز يکشنبه منتشر شد اعلام کرد عرضه و تقاضا به تنهايي بهاي نفت را در ماههاي اينده تعيين خواهد کرد و اين سازمان به دنبال راهکاري براي توازن بازار در جريان نشست ماه دسامبر خود است.

به گزارش خبرگزاري رويترز از الجزيره ، روزنامه المجاهد چاپ الجزيره امروز يکشنبه به نقل از شکيب خليل رئيس سازمان کشورهاي صادر کننده نفت اوپک که سمت وزير معادن و انرژي الجزيره را نيز برعهده دارد ، اعلام کرد طي ماههاي اينده عرضه و تقاضا موجب تنظيم بازار خواهد شد.

وي در مصاحبه با اين روزنامه افزود ، تقاضا براي نفت به دليل کاهش تقاضا در کشورهاي اصلي مصرف کننده تقريبا روزانه حدود سه ميليون بشکه کاهش يافته است و اين در حالي است که ميزان عرضه همچنان ثابت است.

رئيس اوپک در ادامه گفت تصميم مناسبي براي مديريت اثرات بحران بهاي نفت در جريان نشست بعدي اوپک که هفدهم دسامبر در الجزاير برگزار مي شود ، اتخاذ خواهد شد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/8234
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است