شنبه 29 ارديبهشت 1403
با حضور اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی

هفتمین مولد برق پالایشگاه تهران راه اندازی شد

  تاريخ:شانزدهم مهر 1387 ساعت 12:11   |     کد : 8359   |     مشاهده: 2285
به گزارش صنعت نیوز، هفتمین مولد برق پالایشگاه تهران با حضور مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه نفت صنعت نیوز، هفتمین مولد برق پالایشگاه تهران با حضور مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی راه اندازی شد.

هفتمین مولد برق پالایشگاه تهران با حضور مهندس محمدرضا نعمت زاده، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، حمیدرضا کاتوزیان، نماینده کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و سایر اعضای این کمیسیون در پالایشگاه تهران راه اندازی شد.

با خرید، نصب و راه اندازی هفتمین مولد برق در پالایشگاه تهران، ظرفیت نصب شده برق 2/7 مگاوات افزایش یافت.

این طرح بر اساس جدیدترین فن آوری الکترونیکی و هیدرولیکی انجام شده و پالایشگاه تهران را قادر می سازد تا موازنه منطقی مصارف انواع انرژی برق و بخار را برقرار ساخته و برای تامین برق برنامه های آتی پالایشگاه با محدودیتی مواجه نشود.

متخصصان ایرانی تحت نظارت شرکت زیمنس آلمان پس از خرید قطعات ژنراتور از آلمان و ایجاد ساختمان و سازه های مقاوم در برابر زلزله، موفق به نصب این سامانه در پالایشگاه تهران شدند.

نصب و راه اندازی هفتمین مولد برق پالایشگاه تهران، رقمی معادل 60 میلیارد و 570 میلیون ریال هزینه در بر داشته است.

http://www.sanatnews.ir/News/1/8359
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است