شنبه 29 ارديبهشت 1403

تامين 100 درصدي مشمولان مورد نياز واحدهاي نظامي

  تاريخ:هجدهم مهر 1387 ساعت 10:02   |     کد : 8533   |     مشاهده: 1207
به گزارش صنعت نیوز، رييس سازمان وظيفه عمومي نيروي انتظامي تامين صد درصدي مشمولان مورد نياز واحدهاي نيروهاي مسلح در سال گذسته و امسال را يکي از موفقيتهاي اين سازمان دانست.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، رييس سازمان وظيفه عمومي نيروي انتظامي تامين صد درصدي مشمولان مورد نياز واحدهاي نيروهاي مسلح در سال گذسته و امسال را يکي از موفقيتهاي اين سازمان دانست.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس ‏، سردار سرتيپ دوم محمد جواد زاده کمند گفت : تعداد 55 هزار شهيد سرباز در دوران دفاع مقدس و پس از آن در درگيري با برهم زنندگان نظم و امنيت جامعه تقديم انقلاب شده است .

وي با بيان اينكه سربازي از موضوعات اساسي جامعه و هر خانواده ايراني است افزود : استفاده بهينه از دو سال خدمت سربازي و تبديل اين دوران به دوران رشد و تعالي و توانمند سازي سربازان و كادر سازي براي نظام مقدس جمهوري اسلامي از رويكردهاي جديد در بحث خدمت سربازي است و اين رويكرد پايه و اساس سازمان وظيفه نيروي انتظامي محسوب مي شود.

سرتيپ زاده كمند در ادامه گفت : امروز 230 شهر به شبكه رايانه اي سازمان وظيفه عمومي متصل هستند و اين رقم تا پايان سال به 336 شهر خواهد رسيد.

وي تصريح کرد : ارائه خدمات با بهره گيري از سيستم هاي مناسب مانند پست و دفاتر پليس +10 براي تسريع امور مشمولان ، توسعه و تقويت زير ساخت هاي وظيفه عمومي ، ‏تحقيق و آينده پژوهي در اين حوزه و ارائه خدمات بهينه به مشمولان از برنامه هاي اصلي سازمان وظيفه عمومي است.

http://www.sanatnews.ir/News/1/8533
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است