شنبه 29 ارديبهشت 1403

سرپرست کميته امداد خبر داد؛ طراحي روش امداد محله براي دستگيري از محرومان

  تاريخ:هجدهم مهر 1387 ساعت 11:39   |     کد : 8558   |     مشاهده: 1201
به گزارش صنعت نیوز، سرپرست کميته امداد امام خميني (ره) از طراحي روش امداد محله براي کمک به خانواده هاي محروم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، سرپرست کميته امداد امام خميني (ره) از طراحي روش امداد محله براي کمک به خانواده هاي محروم خبر داد.

حسين انواري در همايش ملي "توسعه مشارکت‌هاي مردمي" که در دانشگاه امام صادق برگزار شد افزود: در اين طرح با توجه به مقتضيات محله، هسته هاي مردمي تشکيل مي شود و از ظرفيت محله به عنوان خانه دوم مردم که به ان تعلق خاطر دارند استفاده خواهد شد.

وي مردم را به عنوان ستون و خيمه کميته امداد (ره) معرفي و تصريح کرد: اگر چه گاهي کميته امداد در30 سال گذشته متاثر از نظام اداري بوده و اينگونه فعاليت کرده است اما اساس آن، مردمي است و بايد فعاليت ان در همين نهضت ادامه يابد.

وي تصريح کرد: انفاق و نيکوکاري موجب همدردي و همگرايي اجتماعي مي‌شود و آثار آن در حوزه حمايتي، سياسي و اجتماعي بسيار پررنگ و نظام جمهوري اسلامي نيز به آن نيازمند است.

انواري مشارکت مردمي را يکي از شاخص‌هاي مهم توسعه دانست گفت: براي اداره کشور بايد دلها به يکديگر نزديک شود.

وي احسان و انفاق در حق محرومان را از راه‌هاي کسب عزت و کرامت انسان دانست و افزود: انفاق موجب تعالي اجتماعي و همدردي مي شود.

انواري، توسعه شبکه ارتباطي حمايتي مردم، نشر فرهنگ تعاون و احسان، حفظ اعتماد مردم، کسب و تقويت رضايتمندي عمومي براي ايجاد آرامش، توسعه روابط با تشکل‌هاي مردمي و خيران، ساماندهي نيروهاي افتخاري، مهندسي افکار عمومي و اطلاع رساني و تقويت جايگاه زکات را به عنوان برخي سياست‌هاي کميته امداد براي توسعه مشارکت‌هاي مردمي برشمرد.

سرپرست کميته امداد امام خميني (ره) گفت: انسجام خانواده و عزتمند شدن ان موجب کاهش مفاسد اجتماعي مي شود.

http://www.sanatnews.ir/News/1/8558
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است