شنبه 29 ارديبهشت 1403

برگزاري نخستين همايش جامعه ايمن در تهران

  تاريخ:هجدهم مهر 1387 ساعت 13:25   |     کد : 8589   |     مشاهده: 1161
به گزارش صنعت نیوز، نخستين همايش جامعه ايمن با هدف هم انديشي متخصصان و انديشمندان مرتبط با ايمني و سلامت شهر در راستاي ارتقاي ايمني جامعه در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، نخستين همايش جامعه ايمن با هدف هم انديشي متخصصان و انديشمندان مرتبط با ايمني و سلامت شهر در راستاي ارتقاي ايمني جامعه در تهران برگزار شد.

اين همايش با حضور استادان و کارشناسان بهداشت، دانشجويان، پزشکان محله، نمايندگاني از سازمانهاي ذيربط و سازمانهاي بين المللي از جمله يونيسف، بهداشت جهاني در مرکز همايش هاي بين المللي برج ميلاد برگزار و در آن موضوعاتي مرتبط با ايمن و سلامت شهر به بحث و گفتگو گذاشته شد.

دکتر محمد مهدي گل مکاني دبير نخستين همايش جامعه ايمن محورهاي اصلي اين همايش را ايمني در محيط هاي مسکوني و عمومي، پيشگيري از حوادث ترافيکي، سياستگذاري، نقش خانواده، قوانين و مقررات، نظارت و کنترل و توانمندسازي مردم در جامعه ايمن ذکر کرد و گفت: تاکنون 220 مقاله به دبيرخانه همايش رسيده که 90 مقاله به صورت سخنراني و پوستر انتخاب و در همايش ارائه شده است.

وي افزود: حساس سازي مسئولان و سازمان هاي ذيربط در خصوص توجه به سلامت و ايمني جامعه، ايجاد بسترهاي لازم براي مشارکت مردم در ارتقاي ايمني شهر و استفاده از تجارب بين المللي براي ساختن جامعه ايمن از ديگر اهداف اين نشست دو روزه است.

براساس اين گزارش سال قبل منطقه 22 تهران با قرار گرفتن در فهرست پيوستن به شبکه جامعه ايمن جهاني، فعاليت هاي خود را در خصوص ايمن سازي آغاز کرده است و به زودي به اين شبکه خواهد پيوست.

تاکنون 142 کشور دنيا به شبکه جهاني جوامع ايمن پيوسته اند.

http://www.sanatnews.ir/News/1/8589
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است