شنبه 29 ارديبهشت 1403

معوقه ‌هاي افزايش حقوق بازنشستگان تا پايان مهر پرداخت مي شود

  تاريخ:بيستم مهر 1387 ساعت 14:46   |     کد : 8650   |     مشاهده: 1213
به گزارش صنعت نیوز، وزير رفاه و تامين اجتماعي گفت: معوقه ‌هاي افزايش حقوق بازنشستگان، بر اساس قانون خدمات کشوري تا پايان مهر پرداخت مي ‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، وزير رفاه و تامين اجتماعي گفت: معوقه ‌هاي افزايش حقوق بازنشستگان، بر اساس قانون خدمات کشوري تا پايان مهر پرداخت مي ‌شود.

عبدالرضا مصري در حاشيه آئين واگذاري 3400 واحد مسکوني به معلولان و مدد جويان زيرپوشش سازمان بهزيستي در جمع خبرنگاران با بيان اين که بازنشستگان مي توانند نحوه دريافت معوقه ‌هاي افزايش حقوق خود را انتخاب کنند افزود: آنان مي ‌توانند معوقه ‌ها را به صورت نقدي يا به شکل سهام دريافت کنند.

وي با اشاره به اين که امسال نخستين سالي است که قانون خدمات کشوري براي بازنشستگان اجرا مي ‌شود و معوقه ‌هاي آن از مهر سال گذشته تا مهر امسال محاسبه مي ‌شود گفت: صدور احکام بازنشستگي حدود 900 هزار بازنشسته از ابتداي مهر آغاز و تاکنون بيش از 80 درصد احکام صادر شده است.

وزير رفاه و تأمين اجتماعي با بيان اين که پرداخت نقدي افزايش حقوق ناشي از اجراي قانون خدمات کشوري تا زماني که پول داريم ادامه مي يابد افزود: قانونگذار براي اين کار740 ميليارد تومان اعتبار اختصاص داده است و اگر تخصيص اين منابع ادامه يابد، پرداخت‌ ها نيز ادامه مي‌ يابد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/8650
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است