شنبه 29 ارديبهشت 1403

تحقق انضباط اجتماعي و استمرار طرح هاي امنيت اجتماعي در سرلوحه کار است

  تاريخ:بيست و دوم مهر 1387 ساعت 16:03   |     کد : 8797   |     مشاهده: 1205
به گزارش صنعت نیوز، فرمانده نيروي انتظامي گفت: تحقق انضباط اجتماعي، حل مشکل ترافيک و استمرار طرح هاي امنيت اجتماعي و اخلاقي از اولويت هاي کاري نيروي انتظامي است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، فرمانده نيروي انتظامي گفت: تحقق انضباط اجتماعي، حل مشکل ترافيک و استمرار طرح هاي امنيت اجتماعي و اخلاقي از اولويت هاي کاري نيروي انتظامي است.

سردار سرتيپ اسماعيل احمدي مقدم امروز در مراسم توديع و معارفه سردار سرتيپ احمدرضا رادان به عنوان جانشين خود، سرتيپ ساجدي نيا به عنوان معاون عمليات نيروي انتظامي و سرتيپ رجب زاده به عنوان فرمانده انتظامي تهران بزرگ گفت:‌ احقاق حقوق مردم از موارد مهمي است که بايد هميشه مدنظر مسئولان انتظامي باشد.

وي افزود: معيار انتصابات در نيروي انتظامي شايسته سالاري، ميزان سطح دانش، توانايي هاي فردي و قدرت در مديريت است.

فرمانده نيروي انتظامي ادامه داد: ممکن است گفته شود فرماندهان جديد هماهنگي ها و همکاري هاي لازم را ندارند در صورتي که تجربه ثابت کرده است که فرد جديد نيز هماهنگي ها و همکاري هاي لازم را با ديگر سازمان ها انجام مي دهد.

وي درباره انتصاب هاي جديد گفت: سردار سرتيپ ذوالفقاري جانشين فرمانده نيروي انتظامي و سردار سرتيپ مومني معاون عمليات نيروي انتظامي به علت ادامه تحصيل و بنا بر رضايت خود از ادامه ماموريت، کناره گيري کردند.

سرتيپ احمدي مقدم درباره سردار سرتيپ رجب زاده فرمانده جديد انتظامي تهران بزرگ گفت:‌ وي فردي پربازده و کارآمد است و در مدت خدمت خود، يگان ويژه و پليس پيشگيري را راه اندازي کرد.

وي افزود: خوشبختانه با تلاش سرتيپ رجب زاده در پليس پيشگيري، در 3 سال گذشته کلانتري ها در سطح کشور در زمينه نيروي انساني 50 درصد و در زمينه تجهيزات 100 درصد ارتقاء پيدا کردند.

فرمانده نيروي انتظامي درباره انتظارات خود از مسئولان نيروي انتظامي و مديريت شهري گفت:‌ در زمينه ترافيک بايد همه دست به دست هم بدهند تا ترافيک رواني را در شهر تهران شاهد باشيم.

سرتيپ احمدي مقدم افزود: اگر ترافيک به همين صورت ادامه يابد، بايد سال ديگر شاهد قفل شدن ترافيک تهران باشيم.

وي گفت: در زمينه مشکلات شهري و انضباط شهري نيز بايد تهران را از سد معبرها و مزاحمت هاي خياباني پاکسازي کرد.

فرمانده نيروي انتظامي درباره استمرار طرح امنيت اجتماعي و اخلاق گفت:‌ اين طرح تعطيل پذير نيست؛ زيرا اين موضوع يک خط و مشي سازماني است و بايد ادامه پيدا کند.

سرتيپ احمدي مقدم ادامه داد:‌ طرح هاي امنيت اجتماعي بايد با قوت پيگيري شود؛ زيرا مطالبه جامعه است و بايد با اراذل و اوباش و قلدران برخورد جدي صورت گيرد.

وي همچنين در پايان اين مراسم از صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران به خاطر همکاري نزديک با نيروي انتظامي براي پوشش برنامه هاي آن تقدير و تشکر کرد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/8797
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است