يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

كنترل جايگاههاي CNG با نصب مانيتور

  تاريخ:بيست و پنجم مهر 1387 ساعت 13:30   |     کد : 9094   |     مشاهده: 1565
به گزارش صنعت نیوز، مهندس مصطفی علوی در خصوص اهداف شرکت گاز خودرو گفت: به روز کردن جایگاهها از لحاظ تعمیراتی مطابق با تعریفی که در طرح جامع برای آن لحاظ شده است در اهم اولویت برنامه های این شرکت قرار دارد بدین صورت که با نصب مانیتور به هر جایگاه، آنها را مجهز به سیستم کنترل از راه دور نموده و عملکرد آن تحت کنترل قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه خودرو صنعت نیوز، مهندس مصطفی علوی در خصوص اهداف شرکت گاز خودرو گفت: به روز کردن جایگاهها از لحاظ تعمیراتی مطابق با تعریفی که در طرح جامع برای آن لحاظ شده است در اهم اولویت برنامه های این شرکت قرار دارد بدین صورت که با نصب مانیتور به هر جایگاه، آنها را مجهز به سیستم کنترل از راه دور نموده و عملکرد آن تحت کنترل قرار می گیرد.

وی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو افزود: با استقرار این مانیتور ها اگر نقص فنی یا ایرادی برای این جایگاهها رخ دهد بلافاصله می توان در رفع آن اقدام نمود.

مهندس علوی در تکمیل گفته هایش با خبرنگار خبر خودرو اظهار داشت: از جمله اهداف بسیار مهمی که در آینده پیگیر آن هستیم ارائه خدمات سوخت رسانی در همه جایگاهها است که تحت هر شرایطی باید به بدون کوچکترین وقفه ای انجام پذیرد.

وی ادامه داد: ایجاد تعادل بین جایگاههای تأمین CNG و تعداد خودرو ها و تبدیل جایگاهها از طریق زیبا سازی و تعمیرات به محیطی قابل تحمل و لذت بخش برای گذراندن مدت توقف رانندگان محترم در زمان سوخت گیری خودرو ها از جمله دیگر اقدامات شرکت گاز خودرو در آینده ای نزدیک می باشد.

مدیر عامل شرکت گاز خودرو گفت: هم اکنون اقداماتی برای بومی کردن این صنعت در حال انجام است و با وجود واردات برخی از قطعات ، کشور ما با داشتن تجربه کافی صاحب دانش فنی لازم در بحث CNG می باشد و خودکفایی در این زمینه حضور فعال صنعتگران را می طلبد.

علوی در خصوص تشریح مشکلات راه اندازی جایگاههای CNG عنوان داشت: بحث تأمین زمین برای ساخت جایگاه و مراحل برخی از تجهیزات وارداتی مورد نیاز آن باعث بروز بعضی از مشکلات در راه اندازی جایگاههای CNG می باشد.

وی در خاتمه تأکید کرد: بحث مهم در بهره برداری ، اصلاح قیمت فروش گاز طبیعی به جایگاهها است بدین صورت که باید فروش آن قیمت منطقی یابد به نحوی که برای جایگاه دارانی که علاقمند به ادامه فعالیت مفید و موثر در این زمینه هستند صرفه اقتصادی داشته باشد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/9094
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است