يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

چهارمين اجلاس دريايي و بندري ايران و هند امروز برگزار مي شود

  تاريخ:بيست و هشتم مهر 1387 ساعت 09:22   |     کد : 9212   |     مشاهده: 1687
به گزارش صنعت نیوز، چهارمين اجلاس همکاري هاي بندري و دريايي ايران و هند امروز با حضور مسئولان سازمان هاي دريايي دو کشور در تهران برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار گروه کشتیرانی صنعت نیوز، چهارمين اجلاس همکاري هاي بندري و دريايي ايران و هند امروز با حضور مسئولان سازمان هاي دريايي دو کشور در تهران برگزار مي شود.

مديرکل تعرفه و ترانزيت سازمان بنادر و دريانوردي با بيان اينکه اين اجلاس مشترک به مدت دو روز برگزار خواهد شد ،افزود : تحکيم دوستي و اعتماد متقابل و همچنين گسترش همکار ي هاي حمل و نقل دريايي و کشتيراني ميان ايران و هند از موضوع هاي مهم اين اجلاس است.

محسن صادقي فر ، خواهرخواندگي دو بندر شهيد رجايي و جواهر لعل ، پيگيري طرف ايراني براي مطالعه مسير راهگذر شمال - جنوب در روسيه و حمل محصولات پتروشيمي و ال ان جي شرکت کشتيراني ايران و هند را از موضوع هاي قابل طرح در اين اجلاس اعلام کرد و گفت : اختصاص برنامه کاري به ناوگان ايران در بندر ناواشيواي هند ، همکاري هاي آموزشي و برگزاري مانور تجسس و نجات دريايي ، تاخير در توقيف کشتي هاي دوطرف و تبادل تجارب از ديگر محورهاي اجلاس دريايي و بندري ايران و هند است.

http://www.sanatnews.ir/News/1/9212
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است